Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم با بیان اینکه در قم گنجینه عظیمی از نیروهای انقلابی نظیر حوزه های علمیه خواهران و برادران وجود دارد عنوان کرد: این گنجینه ها دغدغه مسائل ارزشی را دارند و باید مدیریت شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی در حاشیه نشست قرارگاه فرهنگی شهر مقدس قم در گفت وگو با خبرنگاران فارس و تسنیم، با اشاره به اینکه همه دستگاه های فرهنگی و اجرایی قم قرارگاه ۱۹ دی را تاسیس کردند گفت: در آستانه سالگرد ۱۹ دی و بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت شهر قم و نقشی که این شهر باید در انقلاب داشته باشد و با توجه به خطراتی که مردم قم به ویژه جوانان را تهدید می کند گزارش واقع بینانه ای از آنچه در صحنه وجود دارد به رهبر معظم انقلاب داده خواهد شد تا نگرانی ایشان کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم  افزود: دستگاه های فرهنگی و غیر فرهنگی گزارش های خوبی ارائه داده بودند و برای حدود ۲۶ دستگاه وظایفی تعیین شد و برای اینکه این وظایف به درستی انجام شود استاندار موظف است نظارت لازم را داشته باشد.
وی با بیان اینکه در قم گنجینه عظیمی از نیروهای انقلابی نظیر حوزه های علمیه خواهران و برادران وجود دارد عنوان کرد:  این گنجینه ها دغدغه مسائل ارزشی را دارند و باید مدیریت شوند و در این جلسه بر نقش مردم و ظرفیت های مردمی تاکید شد که در قم بسیار است.  
حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی خواستار استفاده درست از ظرفیت ها شد و اظهار کرد: با محوریت قرارگاه ۱۹ دی و با هدایت نماینده مقام معظم رهبری همه باید دست به دست هم دهند از این ظرفیت عظیم استفاده کنند و در کوتاه مدت می توان چهره انقلابی، دینی و معنوی قم را متناسب با جایگاه آن که حرم اهل بیت(ع) است، نشان داد.
انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم مدیریت رهبری رهبر معظم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت:  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان وجود دارد که در سال گذشته، ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در استان گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستانبا اشاره به نصب بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در استان، افزود: که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است. 

وی گفت: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود.

فعله گری با بیان اینکه میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ادامه داد: در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده، با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت، پیشرفت ۲۵۲ درصدی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان را به شبکه سراسری وصل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • بهره مندی از گلستان های گل محمدی برای جذب گردشگر
  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • ستاد مرکزی راهیان نور از ظرفیت‌های دستگاه‌ها بهره‌مند می‌شود
  • لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های گیلان برای توسعه صنایع دریا محور
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت