Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه فرهنگی – معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: تاسیسات گردشگری استان مرکزی در طرح تطبیق واحدهای گردشگری قرار گرفته و استانداردسازی می‌شوند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی سید حسن حسینی معاون گردشگری این اداره کل گفت:  در تکمیل این خبر گفت: تاسیسات گردشگری استان مرکزی در طرح تطبیق واحدهای گردشگری قرار گرفته و استانداردسازی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلسه هم اندیشی در خصوص ضوابط استاندارد‌سازی خدمات گردشگری تاسیسات تحت پوشش و نظارت استان با حضور خانم کزازی مدیر‌عامل شرکت آموزشی و سیاحتی‌، به عنوان عامل چهارم تطبیق استاندارد کیفیت خدمات گردشگری و معاون گردشگری استان و مدیران و بهره‌برداران واحد‌های اقامتی و پذیرایی استان امروز 18 آذر ماه 98 برگزار شد که در این جلسه شیوه‌نامه ارزیابی کیفیت خدمات گردشگری بررسی و کلیه واحد‌ها نسبت به ارزیابی فوق توجیه و آگاه گردیدند.

حسینی گفت: این اماکن با ضوابط کمی و کیفی تطبیق پیدا کرده و موظف خواهد شد تا خدمات را براین اساس ارائه دهند. درحال حاضر 14 واحد اقامتی در چرخه استاندارد‌سازی قرار گرفته و نسبت به واحد‌های آنها گواهی استاندارد کیفیت صادر شده است و مابقی تاسیسات اقامتی در چرخه و روند استاندارد سازی قرار گرفته است.

وی افزود: در این جلسه نسبت به ارائه مطلوب خدمات بحث و به عنوان عامل اصلی استاندارد‌سازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در طرح درجه‌بندی واحدهای اقامتی، اگر واحدهای استاندارد شاخصه‌های ارزیابی و درجه‌بندی را رعایت نکنند باعث تنزل درجه خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا میراث فرهنگی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی

بی‌راه نیست که بگوییم نیت دست خالی نرفتن زائران از حرم سلطان خراسان سبب شد که خادمان رضوی در این سال‌ها با نوشیدنی دلچسبی در صحن‌ها از زائران پذیرایی کنند. حتماً شما هم وقتی خسته از کارهای روزانه یا تحمل رنج سفر، دو رکعت نماز زیارت خوانده‌اید و بعد از خواندن زیارت‌نامه‌ای سبکبال شده‌اید، دوست دارید گلویی تازه کنید و چه نوشیدنی بهتر از یک استکان چای داغ و خوش عطر آن هم با میزبانی بهترین بندگان خدا. حتی اگر اهل چای هم نباشید، شک نداریم که پاهایتان برای نوشیدن جرعه‌ای از خوان رحمت رضوی سست می‌شود. چای‌هایی که تهیه آن مثل گرفتن غذای حضرتی نیاز به طی مقدماتی ندارد. فقط کافی است چند دقیقه‌ای در کنار خیمه‌های سفید رنگ گوشه دنج یکی از صحن‌های کوثر، غدیر، باغ رضوان یا امام حسن مجتبی(ع) در چهار گوشه حرم مطهر، منتظر بمانید تا نوبت به شما شود و آرامش را سر بکشید.

این چایخانه‌ها روزانه پذیرای حضور زائران زیادی از شهرهای دور و نزدیک و همچنین مجاوران حضرت امام رضا(ع) هستند. در ادامه ویدیویی از حضور نجم‌الدین شریعتی مجری خوب یکی از برنامه‌های پرطرفدار تلویزیون «سمت خدا» را می‌بینیم که مشغول ریختن چای و پذیرایی از زائران است.

زهره هاشمی

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • معرفی بیش از یکصد واحد متخلف به مراجع قضایی استان یزد
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد
  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • شروع فرآیند انتخاب واحد تولیدی نمونه در خوزستان