Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق الاوسط، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل پس از آن‌که برای سفر اخیرش به پرتغال، به همراه همسرش ۱۱ چمدان با خود برده بود مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. 

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در یادداشتی از این‌که این دو برای سفری یک روزه و دیدار با «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا، این تعداد چمدان با خود برده بودند، انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادداشت این احتمال مطرح شده بود که این چمدان‌ها حاوی لباس بوده که برای شست‌وشو به رخت‌شورخانه هتل فرستاده شده است. 

دفتر نتانیاهو در واکنش به این گزارش اعلام کرد که این خبر صحت ندارد و صرفا شایعه است. در این بیانیه اعلام شده که این چمدان‌ها حاوی اقلامی ضروری است که نتانیاهو برای کارهای دفتری خود به آن‌ها نیاز دارد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بنیامین نتانیاهو اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو

هزاران نفر از شهرک‌نشینان امشب بار دیگر علیه کابینه نتانیاهو در تل آویو دست به تظاهرات زدند.

به گزارش ایسنا، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارنوت از تظاهرات هزاران شهرک نشین در تل آویو خبر داد.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله اسرا با مقاومت در غزه و تعویق عملیات نظامی علیه رفح است.

معترضان همچنین با سر دادن شعارهایی، خواستار امضای توافق تبادل اسرا با جنبش حماس و بازگرداندن اسرای صهیونیست از نوار غزه شدند.

شهرک‌نشینان دیشب هم در اعتراض به سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عدم انعقاد توافقی برای آزادی اسیران از غزه تظاهرات کردند.

دیشب هم هزاران صهیونیست در خیابان «کاپلان» در تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برگزاری انتخابات زود هنگام شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تظاهرات مجدد هزاران صهیونیست در تل آویو
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو صلح نمی‌خواهد
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • زلزله در اسرائیل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسرائیل/ افشای طرح ارتش اسرائیل برای حمله به رفح
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • سونامی بین‌المللی علیه مقامات تل‌آویو در راه است
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو