Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-07@03:02:17 GMT

نجات جان ۲ شهروند کرمانی از دل آتش

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۷۸۹۸

نجات جان ۲ شهروند کرمانی از دل آتش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، "رضا میرزایی" در تشریح جزییات این خبر گفت: طی تماسی در ساعت ۵۴ دقیقه بامداد دوشنبه ۱۸ آذر با ستاد مرکز فرماندهی عملیات (۱۲۵) در کرمان، این سازمان از وقوع یک مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی آگاه شد.

وی محل این حادثه را ابتدای محور هفت باغ علوی کوچه کارخانه شیر اعلام کرد و افزود: بلافاصله دو تیم اطفاء حریق و امداد نجات این سازمان از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن حریق توسط آتش‌نشانان اطفاء و از پیشروی و خسارت بیشتر آتش‌سوزی جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرزایی افزود: دو نفر از ساکنین منزل که به علت حجم زیاد آتش‌سوزی دچار مصدومیت و در میان شعله‌های آتش گیر افتاده بودند و راه فراری نداشتند، توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در پایان از شهروندان خواست نکات ایمنی و احتیاطی را رعایت کنند.

کد خبر 468878 برچسب‌ها آتش‌ نشانی استان‌ کرمان حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آتش نشانی استان کرمان حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد دوم حسن عظیمیان اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه حادثه حریق آشپزخانه بالای سالن زیبایی به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام و بلافاصله همکاران ایستگاه‌های عملیاتی ۶، ۴۴ و ۵۴ به محل حادثه واقع در مفتح ۵ اعزام شدند.

مدیر منطقه ۳ آتش نشانی مشهد با بیان اینکه محبوسین قبل از رسیدن همکاران به بیرون منتقل شده بودند، از اطفای این حریق با تلاش آتش نشانان خبر داد و گفت: علت حادثه در دست بررسی است.

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day