Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:28:22 GMT

ورود موج بارشی جدید به اصفهان از روز چهارشنبه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۰۰۱

ورود موج بارشی جدید به اصفهان از روز چهارشنبه

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: روز چهارشنبه با ورود امواج ناپایدار به استان، بارش برف و باران در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی نسبتاً پایدار در استان، اظهار کرد: وضعیت جوی بیشتر مناطق استان در دو روز آینده به صورت آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و در مرکز غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روز چهارشنبه با ورود امواج ناپایدار به استان، بارش برف و باران در بیشتر مناطق به ویژه نیمه غربی اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

عزتیان با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی تا روز جمعه ادامه دارد، اضافه کرد: روزهای آینده احتمال انباشت آلاینده‌ها و آلودگی هوا به دلیل بارندگی ها وجود ندارد.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با اشاره به کاهش یک تا دو درجه ای دما در 24 ساعت آینده، افزود: بویین میاندشت با 17 درجه سانتی‌گراد زیر صفر و چوپانان با دمای 18 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان خواهند بود.

وی گفت: بیشینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان امروز به 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر می رسد.

عزتیان با توجه به اینکه زمینه جو به دلیل بارش ها پاک است فعلا انباشت الاینده را نخواهیم داشت.  

کد خبر 400309

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بارش پاييز ي هواشناسی اصفهان کاهش دمای هوا کیفیت هوا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود

            به

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، محمد حسن باقری شکیب با بیان اینکه رگبار موقت باران، احتمال رعد و برق در برخی از مناطق استان برای امروز پیش بینی می‌شود، افزود: این رگبار موقت در مناطق کوهستانی نیز پیش بینی می‌شود.

او گفت: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر نقاط استان شاهد خواهیم بود. 

کارشناس هواشناسی استان گفت: از روز چهارشنبه تا اوایل هفته آینده هوا صاف تا قسمتی ابری خواهد بود و وزش باد روز چهارشنبه در برخی از نقاط استان پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • سامانه بارشی امروز وارد استان می‌شود
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • گردمترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت