Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید توانایی مدیرعامل باشگاه استقلال در یک حد مشخص است و نباید انتظاری بیش از آن داشت.

ستار همدانی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره وضعیت بحرانی آبی‌پوشان پایتخت و جدایی آندره‌آ استرماچونی از این تیم اظهار کرد:‌ این مساله باید اتفاق می‌افتاد. استقلال بعد از چند سال توانسته بود به ثبات برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقطع،‌ هواداران،‌ بازیکنان،‌ کادر فنی و همه مجموعه همدل شده بودند که استقلال را به موفقیت برسانند و این هنر استرماچونی بود که توانست استقلال را به این شرایط برساند اما سوال اینجاست که چرا وقتی کسی دارد خدمت می‌کند، مدیریت با عملکرد خود او را از راه به در می‌کند؟

او ادامه داد:‌ مدیریت باشگاه استقلال با مشکلاتی همچون پرداختی قرارداد استراماچونی مواجه بود و مساله ارز، کار را برای استقلال سخت کرد اما می‌دانیم راه‌هایی وجود دارد که بتوان این مساله را حل کرد. در این شرایط باید مدیریت به نظر مردم احترام بگذارد.

همدانی در این رابطه که آیا مشکلات قرارداد استرماچونی موجب چنین اتفاقاتی شده است گفت: خیر این مساله زیاد محل بحث نیست. باید قراردادی که با استرماچونی بسته شده بود، عملیاتی می‌شد. البته باشگاه استقلال در این رابطه بیانیه داد و توضیحاتی را مطرح کرد. مساله اصلی ما این است که ما در بحث ساختار مشکل داریم و همیشه روی مشکلات سرپوش گذاشتیم. آقای فتحی و تیمش باید خیلی قوی‌تر از این‌ها کار کنند اما انگار توانایی و ظرفیت آقای فتحی در همین حد است. هر کس پتانسیل خود را دارد و نباید به یک چیزی بیش از حد پافشاری کنیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تغییر مدیریت به نفع باشگاه خواهد بود یا خیر گفت: اگر تغییر مدیریت با حضور یک مدیر با کیفیت همراه باشد، قطعا به سود تیم خواهد بود اما اگر قرار باشد صفر را با صفر عوض کنیم و یک مدیرعامل مثل دفعه‌های قبل بیاوریم، هیچ اتفاق خاصی نمی‌افتد.

او در پایان گفت:‌ به نظر من اگر استراماچونی به استقلال برگردد، شرایط بهتر خواهد شد اما در غیر این صورت، وضعیت به همین شکل خواهد بود. حل کردن چنین مشکلی بسیار سخت است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران آندره آ استراماچونی ستار همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «سینما زاویه» به تهیه‌کنندگی رقیه زهرا پرندآور امشب شانزدهم اردیبهشت ماه با نگاهی به فیلم «مست عشق» به بحث و بررسی درباره تعلیم و تربیت از نگاه سینما می‌پردازد.  

اجرای این برنامه به عهده وحید رونقی است و در میز سینمای ایران فیلم «مست عشق» با حضور زینب احقر مدرس دانشگاه و محمد قربانی منتقد سینما مورد بحث قرار می‌گیرد.   

در بخش دیگری از این برنامه حسام آبنوس با واکاوی «مست عشق» و «کیمیا خاتون» روایت سینما از معلم عشق را بررسی می‌کند.  

میز سینمای جهان این هفته «سینمازاویه» به فیلم «جاماندگان» محصول ۲۰۲۳ می‌پردازد.  

فاطمه دلاوری پاریزی در بخش دیگری از برنامه با عنوان «تعلیم و تربیت به سبک پاندای کنگ‌فوکار» موضوع تعلیم و تربیت را در سینمای کودک و برای کودکان بررسی می‌کند.  

بحث‌ و گفت‌وگو درباره اخبار سینمای ایران در این هفته بر عهده الهه زواره‌ئیان خبرنگار سینمایی است.  

«سینما زاویه» به سردبیری مریم شوندی و پیمان خزلی و تهیه‌کنندگی رقیه پرندآور، یکشنبه شب‌ها از ساعت ۲۲ روی موج رادیو گفت‌وگو می‌رود.

دیگر خبرها

  • الجزیره: بستن دفتر ما برای سرپوش گذاشتن بر جنایات صهیونیست است/ ادامه می‌دهیم+ فیلم
  • بررسی «مست عشق» حسن فتحی در رادیو
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد
  • کار نکونام سخت‌تر از قبل شد/ شرط موفقیت استقلال در ۵ هفته آخر لیگ
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • ستار اورکی از علاقه‌اش به موسیقی فیلم گفت/همکاری با مسعود کیمیایی
  • حجازی سرپرست تیم استقلال شد
  • چهارده تغییر مدیریتی استقلال در یک دهه
  • فوری | آتیلا حجازی سرپرست باشگاه استقلال شد + اولین تصویر
  • فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد