Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@21:06:21 GMT

کتاب یادگیری از شکست در کارآفرینان منشر شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۴۶۱

کتاب یادگیری از شکست در کارآفرینان منشر شد

ایسنا/قم کتاب "یادگیری از شکست در کارآفرینان" توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قم منتشر شد.

نویسنده این کتاب در نگارش به جای موفقیت کارآفرینان، بر شکست‌های آنان تمرکز کرده است؛ دین شفرد، تونتن ویلیامز، مارکوس ولف و هونگر پتزلت مولفین کتاب "یادگیری از شکست در کارآفرینان" هستند و مرتضی هندیجانی‌فرد و وجیهه وفایی از دانشجویان دکتری دانشگاه تهران آن را ترجمه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکست کارآفرینان در کسب و کار خود، می‌تواند پیامدهای روانشناختی و اجتماعی بسیاری را برای آنان در پی داشته باشد، این کتاب، توجه خود را بر این پیامدهای روانشناختی و اجتماعی معطوف ساخته تا دریابد که چرا برخی افراد در مقایسه با سایرین، واکنش‌های هیجانی منفی‌ بیش‌تری به شکست دارند؟

همچنین در این کتاب به این موضوع پرداخته شده که چگونه هیجانات منفی می‌توانند مدیریت شوند؟ چرا برخی افراد، تصمیم خود برای پایان دادن به کسب و کاری با عملکرد ضعیف را به تأخیر می‌اندازند؟ چرا کارآفرینان شکست‌خورده در برخی جوامع، بیش از جوامع دیگر، داغ ننگ می‌خورند؟ نقش محتوای هیجانی روایت‌های شکست در فرآیند معنابخشی به شکست چیست؟ چرا برخی افراد، بیش از سایرین از شکست‌های خود یاد می‌گیرند؟

کتاب "یادگیری از شکست در کارآفرینان" با اتکاء به نظریه‌های روانشناسی و کارآفرینی به این پرسش‌های بنیادین پاسخ داده است. مخاطبان این کتاب، پژوهشگران آکادمیک، دانشجویان و متخصصان رشته‌های کارآفرینی و روانشناسی صنعتی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتاب کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز سازمان اسناد و کتابخانه ملی برگزار شد.

مراسم رونمایی از کت مراسم رونمایی

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • کتاب شام برفی به چاپ نهم رسید
  • رونمایی از کتاب «هنر فرازان» در برج آزادی
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • عکس/ مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تاثیر فقر بر رشد مغز کودکان
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • روند تکامل هوش مصنوعی... از اصول اولیه تا نوآوری‌های مختلف