Web Analytics Made Easy - Statcounter

غنیان بابیان اینکه ۱۳۵ هزار خانوار استان سمنان بسته کمک معیشت دریافت کردند گفت: این میزان معادل ۶۹ درصد جمعیت این استان می‌شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «اسماعیل غنیان» در اولین نشست تبیینی، خبری و اطلاع‌رسانی استان سمنان بابیان اینکه از ۱۹۶ هزار و ۷۵۰ خانوار یارانه بگیر استان بیش از ۱۳۵ هزار و ۷۹۱ خانوار بسته کمک معیشت دریافت کردند گفت: این میزان معادل ۶۹ درصد جمعیت استان سمنان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان افزود: کسانی که کمک معیشت دریافت نکرده‌اند تا 20آذر فرصت دارند شماره کارت ملی خود را به #6369* ارسال و یا به سایت  hemayat.mclf.gov.ir مراجعه کنند.

 

به گفته وی لذا کسانی وارد نشدند به معنای این است که این کمک معیشت را نمی‌خواهند و دیگر مهلت اعتراض نخواهند داشت.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان بابیان اینکه از زمان اعلام مهلت برای اعتراض به عدم دریافت کمک معیشت در کل کشور ۱۰۲ هزار و ۱۶۷ نفر به صورت حضوری و تلفنی مراجعه کردند، ابراز داشت: در استان این میزان یک هزار و ۳۶۶ نفر بود.

 

غنیان بابیان اینکه ۷۴۹ نفر به صورت حضوری و ۶۱۷ نفر از طریق تلفنی با ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی سطح استان سمنان مرتبط شدند، تصریح کرد: روز اول با ۲۲۸ نفر به صورت تلفنی و ۱۴۹ نفر از طریق حضوری بیشترین مراجعه در سطح استان بود که این میزان در روزهای آخر ۱۶ نفر حضوری و هشت نفر تلفنی به کمترین حد خود رسید.

 

وی افزود: گیرندگان تسهیلات بیش از سه میلیارد ریال، کارفرمایانی که دست کم سه کارگر دارند و خانواده‌هایی که سالانه سه سفر خارجی غیر زیارتی دارند، دارندگان دو واحد ملکی هم‌زمان، دارا بودن یک واحد مسکونی و خودرو هم‌زمان، ارزش ملکی و خودرو سواری بالا شامل دریافت‌کنندگان کمک معیشتی نیستند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات مجلس شورای اسلامی کانون های مساجد روز دانشجو مسجد انتخابات خبرگان رهبری و مجلس دانشجو وزارت کشور بسته کمک معیشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر

ایسنا/سمنان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از سقوط و جان باختن یک نفر در ارتفاعات جنگل ابر منطقه خبر داد.

حسین درخشان ۱۵ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: این فرد در ارتفاعات جنگل ابر در شهرستان شاهرود دچار حادثه شده بود.

وی ادامه داد: پس از اعلام سقوط یک نفر در ارتفاعات جنگل ابر واقع در سرتخت دوم منطقه قلعه چه شهرستان شاهرود به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان، عملیات امداد و نجات آغاز شد.

مدیرعامل هلال احمر استان با بیان اینکه گزارش حادثه توسط کوهنوردان منطقه به هلال احمر اعلام شد تصریح کرد: به محض اطلاع از حادثه، بلافاصله با اعزام یک تیم تخصصی از پایگاه امداد و نجات کوهستان جنگل ابر. عملیات جست‌وجو و امداد و نجات از ساعت ۱۸:۴۰ روز جمعه شروع شد.

وی با تجلیل از تلاش امدادگران عنوان کرد: تلاش شبانه نجاتگران برای یافتن فرد سقوط کرده بیش از هشت ساعت در دره‌های جنگل ابر ادامه داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان سمنان گفت: سرانجام پیکر بی‌جان حادثه دیده پس از ساعت‌ها تلاش نجاتگران پیدا و عملیات در ساعت سه و ۱۲ دقیقه شنبه ۱۵ اردیبهشت به پایان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • ترفند جدید کلاهبرداری/ یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو
  • «جایزه صد میلیون تومانی» ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • جان باختن یک نفر در اثر سقوط از ارتفاعات جنگل ابر