Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال ایتالیا رقابتی جذاب را برای کورس قهرمانی این فصل سری A پیش‌بینی می‌کند. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرانچسکو توتی مهاجم و کاپیتان سابق تیم فوتبال رم در حاشیه یک مراسم در پایتخت ایتالیا، گفت‌و‌گویی با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا انجام داد و در آن به اتفاقات اخیر کالچو از جمله مصاف اینتر و رم در هفته پانزدهم سری A، شکست یوونتوس در خانه لاتزیو و ماندن نراتزوری در صدر جدول با حاشیه امنیت دو امتیازی اشاره داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توتی درباره مصاف اخیر تیم‌های فوتبال اینتر و رم در شهر میلان که با تساوی بدون گل خاتمه یافت، گفت: بازی زیبایی بود. رم با یک بازی خوب و زیبا توانست از صدرنشین جدول یک امتیاز بگیرد. من همیشه گفته‌ام که تیم‌های فوتبال اینتر، یوونتوس و ناپولی می‌توانند برای خودشان یک لیگ بسازند. من فکر می‌کنم که ناپولی هم تیمی فوق‌العاده دارد، یک مربی بزرگ این تیم را هدایت می‌کند و از این بحران فعلی خارج می‌شود.

سری A|یوونتوس با قبول اولین شکست فصل فرصت صدرنشینی را از دست داد

توتی درباره نتایج ضعیف اخیر یوونتوس (یک تساوی خانگی مقابل ساسولو و شکست در خانه لاتزیو) درباره علت افت بانوی پیر اظهار داشت: تمرکز یوونتوس معطوف لیگ قهرمانان است و به همین دلیل این تیم در سری A تمرکز کافی ندارد. به نظر من آنها بعد از هشت سال قهرمانی پی‌در‌پی در لیگ، قهرمانی در لیگ قهرمانان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده‌اند. علاوه بر این اینتر هم کار یوونتوس را سخت کرده است. اینتر تیمی باانگیزه است و یک مربی طراز اول دارد که می‌خواهد به هر قیمتی شده برنده باشد. کونته همین حالا هم توانسته تأثیرگذاری‌اش بر بازی اینتر را ثابت کند اما من تصور می‌کنم یوونتوس در برهه‌های سرنوشت‌ساز فصل، نتایج بهتری کسب خواهد کرد. کونته کارش را خوب انجام داده و فکر می‌کنم که او تا پایان فصل با یوونتوس می‌جنگد. همانطور که گفتم او برای اینتر حکم ارزش افزوده‌ای دارد که می‌تواند سطح فنی این تیم را بالا ببرد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط یوونتوس سری A رم اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس سری A رم اینترمیلان یوونتوس سری A رم اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند

 تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس از سی‌و‌پنجمین بازی خود در فصل جاری سری A ایتالیا تنها یک امتیاز گرفتند.

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته سی‌و‌پنجم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت 22:15 به وقت تهران، در ورزشگاه المپیکو تیم‌های فوتبال رم و یوونتوس برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

در این بازی که سردار آزمون در دقیقه 68 آن به جای توماسو بالدانزی در ترکیب رم قرار گرفت، تیم میزبان توسط لوکاکو در دقیقه 15 از یوونتوس پیش افتاد، اما برتری‌اش تنها تا دقیقه 31 دوام داشت چرا که گلیسون برمر مدافع پیش‌تاخته بانوی پیر با ضربه سر از روی ارسال فدریکو کیه‌زا گل تساوی را به ثمر رساند تا تیمش بازنده به رختکن برنگردد.

در نیمه دوم یوونتوس عملکرد بهتری نسبت به نیمه دوم ارائه کرد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه حریف به وجود آورد، اما با درخشش دروازه‌بان رم هیچ یک از این حملات به جایی نرسید.

در نهایت در هفته‌ای که اکثر تیم‌‌های بالای جدول ناکام ماندند، یوونتوس و میلان هم به تقسیم امتیازات بسنده کردند. با این نتیجه یوونتوس رده سومی 66 امتیازی شد، اما نتوانست فاصله‌ پنج امتیازی خود را با میلان رده دومی کاهش دهد. رم هم 60 امتیازی شد و جایگاهش را در رده پنجم جدول تثبیت کرد.

در آخر روز از هفته سی‌و‌پنجم سری A امروز سالرنیتانا میزبان آتالانتا خواهد بود (19:30) و ادوینزه از ناپولی پذیرایی خواهد کرد (22:15).

در جدول رده‌بندی سری A اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 71 امتیاز در رده دوم قرار دارد و پس از آن یوونتوس 66 امتیازی و بولونیای 64 امتیاز رده‌های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده‌اند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بیشترین امتیاز در پنج لیگ معتبر اروپایی؛ قهرمانان در صدر + عکس
  • مک کنی: می‌خواهم با یوونتوس قهرمان لیگ قهرمانان شوم؛ هدف ما در ابتدای فصل، کسب اسکودتو بود
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • تساوی رم و یوونتوس با حضور 28 دقیقه‌ای آزمون؛ بانوی پیر از لیگ قهرمانان جا ماند
  • (ویدئو) خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۱ یوونتوس؛ حضور سردار در لیگ قهرمانان منتفی شد؟!
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • گل تماشایی فرانچسکو توتی به یوونتوس / فیلم
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام