Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: قرارداد استراماچونی با استقلال سالی ۷۵۰ هزار یورو به همراه دستیارانش بوده است. تاریخ انتشار: 13:55 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۳۳۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با شبکه خبر صحبت هایی داشت که گزیده آن را در زیر می خوانید:

*قرارداد استراماچونی با استقلال سالی 750 هزار یورو به همراه دستیارانش بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*ما 327 هزار یوروی آن را پرداخت کردیم و در زمان عقد قرارداد هم 100 هزار یورو به او دادیم.

*در قراردادی که با استراماچونی داشتیم قید شده بود پول به حساب این مربی در میلان ایتالیا واریز شود که ما با وجود همه مشکلاتی که داشتیم این کار را انجام دادیم و بقیه پول را هم ماهیانه به او پرداخت کردیم.

*آخرین بار توسط یکی از شرکت های کشورهای همسایه کار را انجام دادیم اما او اعلام کرد چون پول توسط شخص ثالث به حسابم واریز شده برایم مشکل پیش آمده است.

*تمام بحث استراماچونی این بود که قراردادش از 2 سال به یک سال کاهش پیدا کند. ما حتی با این درخواست هم در حال موافقت بودیم و از او خواستیم به جلسه بیاید تا مشکلات را حل کنیم اما نیامد. روز گذشته هم جلسه ای داشتیم و استراماچونی شرکت نکرد.

*به نظر می رسد نظر استراماچونی این بود که مبلغ قرارداد سال دوم را بیشتر کند که البته ما هم مخالفتی نداشتیم. 

*اسناد پرداختی های ما به سرمربی تیم موجود است.

*اینکه استراماچونی می گوید ما به تعهدات‌مان در قرارداد عمل نکردیم چنین چیزی نیست.

*نه من و نه هیچ‌کدام از اعضای هیئت مدیره استعفا نداده‌ایم و اتفاقا از همه اعضای خواستیم تا کمک کنند.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بارسلونا در انتظار لغزش در مذاکرات تمدید قرارداد کواراتسخلیا و ناپولی
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • اولتیماتوم اینتر به دنزل دومفریز برای تمدید قرارداد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری