Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس با "یسرائیل کاتس" وزیر خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی و دست دادن با او موجی از خشم و عصبانیت را در میان طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است.

به گزارش ایسنا، مرکز اطلاع رسانی فلسطین اعلام کرد رژیم صهیونیستی چند روز پیش تصویری را منتشر کرد که طی آن کاتس در کنار رونالدو دیده می‌شود و رونالدو پیراهن خود را به او می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام رونالدو که طرفدارانش پیشتر او را به عنوان یکی از حامیان ملت فلسطین می‌شناختند، بسیار عجیب است. طرفداران رونالدو به شدت از این حرکت به خشم آمده‌اند.

در همین راستا، یکی از کاربران نوشته است: رونالدو دورو است، دیروز با کودکان غزه اعلام همبستگی می‌کرد و امروز با وزیر اسرائیلی عکس یادگاری می‌گیرد.

یک نفر دیگر گفته است: "اسرائیل" فاقد تاریخ و هویت است و کسی آن را به رسمیت نمی‌شناسد به همین خاطر تلاش می‌کند تا از هر کسی برای کسب این هویت و به رسمیت شناخته شدن بهره ببرد.

شخصی دیگر هم گفته که مایه ننگ است که او دستان خود را در دست قاتل کودکان فلسطینی گذاشته است.

کاتس پس از این دیدار اظهار داشت که رونالدو پیراهن خود را به من هدیه داد و من سلام اسرائیلی‌ها را به او رسانده و برایش در مسابقات لیگ اروپا آرزوی موفقیت کردم.

کاتس به منظور شرکت در اجلاس گفتگوهای خاورمیانه‌ای راهی رم ـ پایتخت ایتالیا ـ شده است. او دراین سفر با بازیکنان و اعضای تیم فوتبال یوونتوس نیز دیدار کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران

به گزارش همشهری آنلاین «حسین امیر عبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخستین زمستان گذشته و در نشست خبری مشترک با «آرارات میرزویان» همتای ارمنستانی خود در ایروان گفته بود: «ارمنستان کشور دوست و همسایه خوب ماست. در دیدار با وزیر خارجه ارمنستان موافقت تهران را برای افتتاح سرکنسولگری جمهوری ارمنستان در شهر تبریز اعلام کردیم و امیدواریم در هفته‌های آغازین سال جدید میلادی با حضور وزیر خارجه ارمنستان شاهد افتتاح رسمی این سرکنسولگری در تبریز باشیم».

در سال ۲۰۲۲ و در دیدار «نیکول پاشینیان» نخست‌وزیر ارمنستان و «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهوری اسلامی ایران نیز ۲ طرف درباره ارتقای سطح همکاری‌های تجاری بین ۲ کشور و همچنین این موضوع که افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز می‌تواند بر ارتقای سطح همکاری‌های اقتصادی تاثیر مثبتی داشته باشد، به توافق رسیدند.

رسانه‌های ارمنستان نوشته‌اند که در اکتبر سال ۲۰۲۲ سرکنسولگری ایران در قاپان ارمنستان افتتاح شد و افتتاح سرکنسولگری این کشور در تبریز، این اقدام دوجانبه را تکمیل می‌کند.

آن‌ها همچنین با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی ایران با استان سیونیک ارمنستان هم‌مرز است، گفته‌اند افتتاح کنسولگری در تبریز باعث توسعه بیش از پیش روابط تجاری و گردشگری خواهد شد.

امیرعبداللهیان در دیدار میرزویان همچنین گفته بود: موافقت دولت ارمنستان در ایجاد سرکنسولگری ایران در منطقه قاپان باعث شده که تردد ایرانیان و همکاری‌های ترانزیتی ۲ کشور تسهیل شود.

کد خبر 847168 برچسب‌ها ارمنستان خبر ویژه

دیگر خبرها

  • حمایت چین ازحق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • حمایت چین از حق مشروع ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی 
  • هشدار چین به آمریکا: بین تقابل و همکاری یکی را انتخاب کنید
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • عکس یادگاری پسر علیرضا بیرانوند با رونالدو
  • افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز | تصمیم کشور همسایه بعد از اقدام ایران
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد