Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:27:05 GMT

دشمن با تولید علم جوانان ایرانی مشکل دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۸۸۲۸

دشمن با تولید علم جوانان ایرانی مشکل دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین معروفی ظهر دوشنبه در همایش گرامیداشت روز دانشجو در گنبدکاووس اظهارکرد: دانشجویان نباید سپاه و بسیج را یک مجموعه صرفا نظامی ببیند زیرا ماموریت ما نگهداری و حفاظت از انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: همه شما بسیجی هستید چه آنها که عضو بسیج هستند چه آنها که پرونده عضویت در بسیج ندارند، تولید علم که کار یک دانشجو است براساس تفکر بسیجی رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروفی گفت: آنچه اهمیت دارد فکر ، فرهنگ، آرمان و دوست داشتن مردمی است که وفاق ملی برای عزت ایجاد می کنند و نباید گذاشت دشمن محدودیت و دو قطبی گری ایجاد کنند.

وی افزود: یک دانشجوی بسیجی باید عالم باشد بدین معنا که در تخصص خود مسلط باشد و من به همه شما دانشجویان عزیز توصیه می کنم در درس و رشته خود مسلط و ماهر باشید.

فرمانده سپاه نینوای گلستان اضافه کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب که حرکت تاریخی کشور ماست مخاطب رهبر معظم انقلاب شما جوانان هستید و امام (ره) هم با همین ظرفیت جوانان جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد.

وی ضمن برشمردن ویژگی های دانشجو بیان کرد : دانشجو باید تحلیلگر، دشمن شناس باشد و حرف امام جامعه خود را درک کند.

معروفی ادامه داد: شجاعت ویژگی دیگر دانشجوی انقلابی است و در شرایطی که دشمن می خواهد در بین ما انشقاق قومی مذهبی ایجاد کند دانشجوی انقلابی ما باید با شجاعت خود وحدت آفرین و تفرقه شکن باشد.

وی گفت: دانشجوی بسیجی و انقلابی باید مطالبه گر باشد که البته مطالبه گری با تخریب متفاوت است و در همین فتنه اخیر دیدم که صفوف مردم از  آشوبگران جدا شد چراکه مطالبه گر، آشوب و تخریب نمی کند.

معروفی ادامه داد: دشمن درصدد عقب نگه داشتن علم ماست و امام جامعه صراحتا فرمودند تا جان در بدن دارم از نخبگان علمی حمایت می کنم.

فرمانده سپاه نینوای نینوای گلستان گفت: جوانان بدانید دعوای استکبار با ما موشک و صنعت هسته ای ما نیست بلکه دشمن با تولید علم ما مشکل دارد و نمی پذیرد با علم و فکر خود مستقل باشیم.

کد خبر 4793177

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سپاه نینوا گلستان حسین معروفی گنبدکاووس انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ویروس آنفلوانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، استاندار قم در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در صورتی میتوان به ثبات اقتصادی رسید که از توان و ظرفیت بخش خصوصی به بهترین شکل ممکن استفاده و راه افزایش مشارکت مردم در سرمایه گذاری‌ها را تسهیل کرد.

سیدمحمدآقامیری افزود: با تمام توان از کسانی که در مسیر تولید و اشتغال جوانان قدم بر میدارند حمایت میکنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: امسال با برنامه ریزی و تلاش‌های مستمر و جهادی مسئولان، گام‌های موثری در جهت بازگشایی واحد‌های نیمه فعال و غیرفعال برداشته و زمینه اشتغال جوانان فراهم شود.

دیگر خبرها

  • ثبت اختراع کاربردی دانشجوی دانشگاه لرستان
  • اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند»
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • دختران حق دارند شادی کنند/ هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • ستون خیمه هویت ایرانی شعر است/فصل دوم برنامه به اوایل تابستان خواهد رسید + فیلم
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی