Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری همدان با بیان اینکه وزارت کشور طی اصلاحیه‌ای سهمیه تاکسی‌های ون را به ۶۰۰ لیتر تغییر داده است گفت: برای دریافت این سهمیه باید کارت سوخت‌های قدیمی آنها باطل شده و کارت سوخت جدید صادر می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در پی اعتراض ۲۷۰ راننده تاکسی ون در همدان نسبت به سهمیه بنزین خود، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری همدان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: چندین خط تاکسی ون اعتراضاتی نسبت به سهمیه بنزین خود داشتند که ما نیز اعتراضات آنها را به مراجع مرتبط منتقل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد پوروخشویی ادامه داد: اعتراض تاکسیرانان به سهمیه ۴۰۰ لیتر بنزین در ماه است و آنها معتقدند مصرف آنها بالاتر است و این میزان کفاف تردد آنها در ماه را نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه وزارت کشور طی اصلاحیه‌ای سهمیه تاکسی‌های ون را به ۶۰۰ لیتر تغییر داده است افزود: البته برای دریافت این سهمیه باید کارت سوخت‌های قدیمی آنها باطل شده و کارت سوخت جدید صادر می‌شد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری همدان با بیان اینکه کارت سوخت جدید آنها قرار است ۲۵ تا ۲۸ آذرماه به دست آنها برسد بیان کرد: مابه‌التفاوت بنزین ۴۰۰ لیتر تا ۶۰۰ لیتر رانندگان نیز بعد از صدور کارت سوخت جدید برای انها واریز می‌شود اما از ماه‌های بعد ۶۰۰ لیتر خواهد بود.

انتهای پیام/89003/

منبع: فارس

کلیدواژه: بنزین سهمیه بندی همدان تاکسی ون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • بیش‌از ۱۲۰ میلیون لیتر سوخت هوایی در کشور توزیع شد
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟
  • قیمت عجیب بنزین آنلاین / ۱۰ لیتر ۶۹ هزار تومان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ماجرای سهمیه بنزین ۱۵ لیتری به هر خانوار چیست؟!
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین
  • معمای بنزین در ایران