Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نمایش که قرار بود از ۱۷ آذر تا ۶ دی در سالن شماره یک عمارت نوفل لوشاتو به صحنه برود متشکل از ۱۱ بازیگر بود که عبارتند از بابک صحرایی، نورا هاشمی، علیرضا میرزامحمدعلی، رازیما میرزایی، نیلوفر لاری‌پور، رویا دعوتی، فرزاد حسنی، مروارید کاشیان، سوزان صفانیا و فریبرز گلبن اما پس از تنها یک شب اجرا، چهار بازیگر اصلی آن یعنی نیلوفر لاری‌پور، فرزاد حسنی، رویا دعوتی و مروارید کاشیان از ادامه بازی در این نمایش انصراف دادند، کما اینکه در سایت «تریبون هنر» نیز نام این چهار بازیگر از فهرست عوامل حذف شده و عجیب آن که از امشب قرار است این نمایش همچنان روی صحنه باشد و این در حالی‌است که چهار بازیگر عنوان شده، نقش‌های کلیدی این نمایش را بازی می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیلوفر لاری‌پور پیش از این نیز در دو اثر با آرش سنجابی همکاری داشته که در دو سال اخیر به صحنه رفته است.  ۲۵۸۲۵۸ کد خبر 1329386

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر فرزاد حسنی بازیگران تئاتر باشگاه استقلال آندره استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم لایحه بودجه لیگ برتر نوزدهم محمدجواد ظریف بودجه 99 ایالات متحده آمریکا اصلاح طلبان بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامان احتشامی آهنگساز و نوازنده پیانو گفت: کنسرت من و عمران فروزش به دلیل استقبال خوب مخاطبان دو شب دیگر تمدید شد. قرار بود ۱۹ اردیبهشت در تالار رودکی به صحنه رویم که به دلیل استقبال مخاطبان این کنسرت برای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت تمدید شد.

این هنرمند تاکید کرد: با شروع بلیت فروشی در مدت زمان کوتاه مجدد تمامی بلیت های این کنسرت فروش رفت در نتیجه تصمیم گرفتیم دو شب دیگر این کنسرت را تمدید کنیم.

این نوازنده پیانو در ادامه بیان کرد: با همکاری و همراهی بنیاد رودکی قرار است ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت ساعت ۲۱ نیز به صحنه رویم در نتیجه به مدت پنج شب به اجرای برنامه می پردازیم.

این هنرمند در در پایان گفت: در این کنسرت ها به همراه عمران فروزش نوازنده تنبک به صحنه می رویم و قطعاتی از همایون خرم که مخاطبان با آن خاطره دارند اجرا می شود. بخشی از این کنسرت ها نیز به اجرای قطعاتی از یوهان باخ و آثار خودم اختصاص دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • کنسرت سامان احتشامی دو شب دیگر تمدید شد/ پنج شب اجرا در تالار رودکی
  • عمو پورنگ بازیگر شد
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود
  • عکس| فرزاد حسنی و امید حاجیلی در مافیای شبکه نمایش خانگی
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت