Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@07:16:49 GMT

همه دستگاه‌ها برای حل مسئله پلاسکو کمک کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۰۷۸

همه دستگاه‌ها برای حل مسئله پلاسکو کمک کنند

عصو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: اگر قرار بر حل مسئله پلاسکو است همه نهادها و دستگاه‌ها باید با یکدیگر همراهی کنند.

به گزارش ایمنا، زهرا نژادبهرام خصوص جلسه امروز مدیران شهرداری با اعضای شورا در خصوص آخرین وضعیت ساخت و ساز پلاسکو اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته مسئولان بنیاد مستضعفان نقشه‌های ساختمان پلاسکو را در سامانه شهرسازی بارگذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به این اقدام بنیاد مستضعفان، در جلسه صبح امروز که با حضور نماینده این بنیاد، نمایندگان پلاسکو، استانداری تهران، معاونت شهرسازی و شهردار منطقه ۱۲ برگزار شد مقرر شد که شهرداری تهران ضمن بررسی نقشه‌ها، تأییدیه‌های لازم را نیز صادر کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه پلاسکو اتفاقی است که همه در جریانش هستیم و شهرداری تهران نیز ۱۶ نفر از آتش نشانان عزیزش را از دست داد که هنوز هم در لیست شهدای بنیاد شهید قرار نگرفتند، گفت: فارغ از همه اختلاف نظرها اگر قرار بر حل مسئله است همه نهادها و دستگاه‌ها باید با یکدیگر همراهی کنند.

وی افزود: قرار بر این شد که مسئله صدور پروانه در اسرع وقت پیگیری شود و مسائلی همچون پارکینگ و عوارض نیز بین بنیاد و شهرداری در جلسه‌ای با سرعت حل و فصل شود.

نژادبهرام با بیان اینکه همه مسئولان علاقمندند که ساختمان پلاسکو از مسیر قانونی ساخته شود، گفت: با توجه به اینکه سرانجام نقشه‌های پلاسکوی جدید به دست شهرداری رسید، مقرر شد که مسئله صدور پروانه در اسرع وقت پیگیری شود.

کد خبر 400323

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلاسکو شوراي شهر تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومان در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید خلیل منبتی در نشست مشترکی که با حضور شهرداران مناطق مشهد و مدیران بنیاد مسکن خراسان رضوی به مناسبت سالروز افتتاح حساب 100 امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برگزار شد، گفت: نیروهای شهرداری مخلص و کاردان و کاربلد هستند، در بنیاد مسکن خراسان رضوی نیز شاهد فعالیت خوب همکاران هستیم و در هر گوشه‌ای از کشور و در هر شرایطی اعم از سرما و گرما همه پای کار نظام و خدمت رسانی به مردم هستند، در واقع هر کاری که بر زمین مانده، بنیاد مسکن بر دوش کشیده است.

وی به ارائه گزارشی از اقدامات این نهاد در تأمین پروژه‌های ‎مسکن از جمله نهضت ملی، مسکن محرومین و مسکن طلاب، پرداخت و افزود: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از 1500 واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی در حال ساخت است.

منبتی عنوان کرد: عملیات عمرانی 3500 واحد دیگر نیز در سراسر خراسان رضوی در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم با حداقل آورده سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آن‎ها فراهم کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن در بحث مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر 50 هزار نفر، روستاها، بخشداری‌ها و... در دست اجرا دارد.

وی یکی از ویژگی‌های بنیاد مسکن را درآمد هزینه ذکر کرد و افزود: بنیاد مسکن نیز همانند شهرداری هیچ بودجه‌ای از دولت دریافت نمی‌کند و این یک امتیاز محسوب می‌شود.

منبتی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم دست در دست هم و با مشارکت و همکاری سایر نهادها گره از کار مردم بگشاییم و بیشتر در خدمت مردم باشیم.

به گزارش تسنیم، در ادامه این نشست، شهرداران مناطق 12 گانه مشهد، به نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند؛ هماهنگی و همکاری در توسعه شهر، آمادگی برای انجام پروژه‌های مشترک بین شهرداری و بنیاد مسکن همچون ساخت وساز، افزایش همکاری بین شهرداری و بنیاد مسکن، بررسی معضلات حاشیه شهر مشهد و تلاش برای حل آن، ظرفیت مناسب منطقه ثامن برای همکاری و آمادگی برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌هایی در این منطقه و... بخشی از مباحث مطرح شده در این نشست بود.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • تعامل مسئله‌محور می‌تواند راه نجات سازمان‌ها و رسانه‌ها باشد
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان