Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، لقمان خسروپور سرپرست فرمانداری بوکان، امروز در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه پیام نور بوکان برگزار شد، گفت: متاسفانه شایعاتی پخش می‌شود که فرمانداری و بخشداری‌ها از کسانی خاصی در انتخابات پیش رو حمایت می‌کنند؛ ولی من به دانشجویان قول می‌دهم که از هیچ کسی حمایت نخواهیم کرد و اگر بر عکس این باشد ما به مردم خیانت کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: فرمانداری بوکان پایگاه تبلیغات هیچ کاندیدایی نیست. فرمانداری تنها پایگاه مردم است و با تمام کاندیدا‌ها نیز عادلانه و برابر برخورد خواهد شد.

خسروپور تصریح کرد: همه کاندیدا‌های مجلس برای ما قابل احترام هستند، ولی به هیچ یک تعهد خاطر نداریم و همه را به یک چشم نگاه می‌کنیم.

روز پنجشنبه گذشته، قبل از ورود یکی مسئولان سابق بوکان به ستاد ثبت نام فرمانداری بوکان برای نام نویسی، تعدادی از کارمندان فرمانداری برای استقبال از او جلو درب فرمانداری حاضر شدند و او را همراهی کردند. این حرکت انتقادات بسیاری در پی داشت.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • کاهش آمار جرایم مختلف در بوکان
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • تاکید امام جمعه موقت بوکان برلزوم تکریم معلمان