Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:56:47 GMT

نعمتی و عالیشاه بار دیگر از سوی کالدرون خط خوردند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۴۳۹

نعمتی و عالیشاه بار دیگر از سوی کالدرون خط خوردند

دو بازیکن پرسپولیس در فاصله 24 ساعت مانده به جدال با گل گهر سیرجان از سوی کالدرون در لیست این تیم قرار نگرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، سیامک نعمتی و امید عالیشاه که پیش از دیدار برابر ذوب آهن به دلیل بی انضباطی و درگیری با یکدیگر از سوی کالدرون در لیست قرار نگرفته بودند، برای بازی با گل گهر نیز مجوز بازگشت را دریافت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالیشاه و نعمتی که چندی پیش با حضور کادرفنی و بازیکنان با یکدیگر آشتی کرده بودند و در جلسه کمیته انضباطی باشگاه که روز گذشته برگزار شده بود نیز حضور یافتند، امیدوار بودند برای دیدار مقابل گل گهر مجوز بازگشت به لیست را به دست بیاورند اما سرمربی آرژانتینی سرخپوشان بار دیگر ترجیح داد آنها با تنبیه انضباطی مواجه کرده و از لیست خارج کند.


با این حال به نظر می‌رسد دوری آنها از تمرینات گروهی در بازگشت تیم از اصفهان نیز می‌تواند دلیل اتخاذ این تصمیم از سوی کالدرون باشد.

گابریل کالدرون (سرمربی) امید عالیشاه پرسپولیس تهران سیامک نعمتی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گابریل کالدرون سرمربی امید عالیشاه پرسپولیس تهران سیامک نعمتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • کلید اصلی کاهش وزن مشخص شد!
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • بازگشت اجباری جود بلینگام به لیست رئال مادرید
  • پرسپولیس بدون بیرانوند و عالیشاه تمرین کرد/ سرخپوشان با اتوبوس راهی اراک شدند
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • کلید کاهش وزن ؛ فقط کافی است این یک کار را انجام دهید
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم