Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مرتضی رحمان زاده ، شهردار منطقه ۱۳ در این همایش با تاکید بر برگزاری مستمر این گونه نشست ها گفت: امیدواریم با یاری اعضا شورایاری و مدیران محلات ، معضلات و مشکلات محلات شناسایی و احصاء شود.

رحمان زاده ارتقای کیفی نهاد مدیریت محله و تقویت کارکرد اجتماعی محلات را از تاکیدات و اهداف دکتر حناچی، شهردار شهر تهران خواند و افزود: تلاش کنیم احساس تعلق محله‌ای و مشارکت‌های اجتماعی را در محلات منطقه افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم تا شورایاری بعنوان سازمان مردم نهاد ، هدف اصلی که مشارکت اجتماعی در امور مربوط به خودشان است را محقق کند.

شهردار منطقه ۱۳ در پایان اظهار داشت: امیدواریم با هماهنگی و همکاری همه اعضای مدیریت شهری منطقه و شورایاران بتوانیم بیش از پیش به شهروندان خدمت کنیم.

گفتنی است ارائه گزارش از سوی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۳، بیان دیدگاه های دو تن از شورایاران و تقدیر از دبیران شورایاری محلات از جمله دیگر بخش های برگزار شده در این مراسم بود.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان

اسماعیل تیموری گفت: طرح چهارشنبه‌های اجتماعی با همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان و با حمایت مدیریت شهری و در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از امروز در محلات (جامی، شهریار، حافظ، خیام و کیانشهر) گرگان آغاز شد.

او افزود: برگزاری کلاس‌های مشاوره خانواده، فردی، حقوقی و ... که دسترسی مردم به آن‌ها سخت است و همچنین برگزاری کارگاه‌های متعدد در حوزه آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌های مربوط به چهارشنبه‌های اجتماعی است.

تیموری ادامه داد: ایجاد غرفه‌های فروش محصولات صنایع دستی و همچنین برگزاری جشن هزار نفری از دیگر برنامه‌های چهارشنبه‌های اجتماعی است.

او گفت: چهارشنبه‌های اجتماعی در قالب ۴۶ محله و در ۱۲ مرحله تا پایان سال برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح چهارشنبه‌های اجتماعی در پنج محله گرگان
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • افزایش سرانه فضای ورزشی در شرق تهران
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • تنهایی می‌تواند زندگی بازماندگان سرطان را کوتاه کند
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • لزوم پیوند کودکان با طبیعت از بدو تولد