Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: وزارت دفاع طی ۳ سال اخیر ۸۰ میلیارد تومان به طرحهای توسعه ای پیشوا اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، امیر سرتیپ امیر حاتمی صبح دوشنبه با حضور برخی از معاونین وزارت دفاع، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان پیشوا ، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس شورای اسلامی، حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در در پادگان جلیل آباد حضور پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حاتمی پس از پادگان جلیل آباد در بیت شهدای جنیدی از مادر بزرگوار این چهار شهید والامقام جنیدی با اهدای لوح قدردانی کرد و اظهار داشت: وزارت دفاع۸۰میلیارد تومان به طرحهای توسعه ای پیشوا اختصاص داده است.

 

وزیر دفاع با بیان اینکه اختصاص این اعتبار در خصوص طرحهای کشاوری، دامپروری و گلخانه ای پیشوا بوده است گفت: این سرمایه گذاری طی ۳ سال گذشته انجام شده است.

 

وی با تاکید بر ظرفیت خوب تولید در این منطقه زمینه را برای اشتغال فراهم می کند بیان داشت: سرمایه گذاری های وزارت دفاع فعالیتی دو طرفه برای سازمان اتکا و مردم منطقه بوده است.

 

حاتمی با اشاره به اینکه با استفاده از فناوریهای دانش بنیان فعالیتهای وزارت دفاع را توسعه دهیم و آینده بهتری رقم بزنیم گفت: با توجه به اینکه پادگان وزارت دفاع در مرکز شهر جلیل اباد قرار گرفته است در این راستا پتانسیل های شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفته است تا دسترسی مردم راحت تر شود.

 

گفتنی است که وزیر دفاع طی سفر یک روزه خود پس از پیشوا به ورامین می رود و از کارخانه روغنکشی این شهرستان که متعلق به وزرات دفاع است بازدید به عمل خواهد آورد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی کانون های مساجد مسجد طراز اسلامی مجلس شورای اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد دانشجو وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر سرتیپ حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه استان به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، گفت: اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی باید در اولویت قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، بهمن میری در اجلاس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به عمده مطالبات جهت جذب اعتبار، اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهرها و روستاهای شهرستان کیار مورد تقاضاست.

وی با اشاره به مشکلات ناشی از دفن زباله و مدیریت پسماند در شهرها و روستاهای تابعه استان، تصریح کرد: استقرار کارخانه پسماند زباله جهت شهرستان‌های کیار،کوهرنگ، اردل و فارسان نیازمند برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبار ویژه است تا بخشی از مشکلات زیست‌ محیطی و آسیب‌های ناشی از دفن غیربهداشتی زباله‌ها بر سلامتی مردم مدیریت شود.

میری با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری به‌ علت عدم توسعه در حوزه راه‌‌ها در بن‌بست قرار گرفته، افزود: برای خروج این استان از بن‌بست، توسعه محورهای مواصلاتی و ایجاد کریدورهای ارتباطی از ضروریات است.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای همین اختصاص اعتبار جهت تکمیل خط ریلی، جاده‌ها و تونل‌ها  و همچنین افزایش تعداد پرواز‌های فرودگاه به استان‌ها و کشورهای دیگر باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه توجه به مناطق محروم  استان چهارمحال و بختیاری و پیشرفت همه جانبه شهرها و روستاها از اهمیت بالایی برخوردار است، تأکید کرد: اهم مطالبات شهرها و روستاهای شهرستان کیار، اجرای روکش آسفالت مسیرهای روستایی، احداث سالن‌های ورزشی چندمنظوره در برخی روستاهای واجدالشرایط، اجرای فیبر نوری درمناطق کم‌برخوردار، تکمیل پروژه‌های گردشگری و تکمیل خطوط گازرسانی به روستاها، بهره‌برداری از گلخانه‌ها، شیلات و کلیه طرح‌های اشتغال‌زایی است.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • ۵۳۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن استان اختصاص یافت
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • توسعه همکاری های دفاعی و نظامی ایران و هند 
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی ایران و هند
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد