Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@18:09:52 GMT

تقویت ۳۲۲۴ واحدی شاخص کل بورس در سومین روز هفته

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۲۹۹۷۵

معاملات امروز در بورس اوراق بهادار امروز درحالی به پایان رسید که این بازار رشد خود را حفظ کرد و به ۳۳۵ هزار واحد رسید که صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، گسترش نفت و گاز پارسیان و س. نفت و گاز و پتروشیمی شاخص بورس را بالا بردند.

گزارش تابناک اقتصادی به نقل از ایسنا، امروز (دوشنبه) نیز مانند روزهای اخیر روند افزایشی بورس حفظ شد و شاخص کل با رشد ۳۲۲۴ واحدی به ۳۳۵ هزار و ۷۹۱ رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۱۳۷۹ واحدی در رقم ۱۰۴ هزار و ۱۷۹ ایستاد.

همچنین امروز معامله‌گران در بورس تهران ۵۳۱ هزار معامله به ارزش ۲۲۹۷ میلیارد تومان انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، پالایش نفت تهران، پالایش نفت بندرعباس، گسترش نفت و گاز پارسیان و س. نفت و گاز و پتروشیمی شاخص بورس را بالا بردند و در مقابل گروه مپنا و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ بر شاخص تاثیر منفی گذاشتند.

بانک‌های ملت، تجارت و اقتصاد نوین، فولاد مبارکه اصفهان ، گروه مپنا، سایپا و پالایش نفت اصفهان  نمادهای پربیننده امروز بورس تهران بودند.

فرابورس هم میزبان افزایش قیمت شد

رشد فرابورس نیز مانند بورس حفظ شد و شاخص این بخش نیز با ۶۸ واحد رشد رقم ۴۳۵۱ را ثبت کرد.

معامله‌گران در فرابورس امروز ۲۸۴ هزار معامله به ارزش ۱۴۸۳ میلیارد تومان انجام دادند که نسبت به روز گذشته با کاهش مواجه بود.

در فرابورس پتروشیمی مارون، بیمه کوثر، پالایش نفت لاوان، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، مدیریت انرژی امید تابان هور و فولاد هرمزگان جنوب بیشترین تاثیر مثبت و گروه صنایع کاغذ پارس بیشترین تاثیر منفی را گذاشتند.

نمادهای پربیننده بازار فرابورس امروز سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، بازرگانی و تولیدی مرجان کار، توزیع داروپخش و داروسازی آوه سینا بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور بودجه 99 سامانه کارمند گاز مرکاپتان استعفای استراماچونی بورس تهران شاخص کل بورس بازار سرمایه انتخابات مجلس یازدهم آنفولانزا عوارض خروج از کشور بودجه 99 سامانه کارمند گاز مرکاپتان استعفای استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۲۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه‌ ۵ اردیبهشت ماه با افزایش ۸۱۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار واحدی ایستاد.

شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۶۰ هزار و ۳۰۹ واحدی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل بورس
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۵ اردیبهشت؛ رشد ۱۰۶۹ واحدی شاخص کل
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۵ اردیبهشت/رشد۱۰۷۱ واحدی
  • بورس سبزپوش شد؛ رشد مناسب بازار در هفته اول اردیبهشت
  • بورس امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش ۸۱۸ واحدی شاخص کل بورس