Web Analytics Made Easy - Statcounter

امور اداری و استخدامی قضات بدین وسیله به اطلاع می‌رساند: حسب اعلام امور اداری و استخدامی قضات، در بررسی اولیه تقاضای واصله از ناحیه همکاران قضایی متقاضی انتقال به شهر تهران تعداد ۷۷ تقاضا منطبق بر شرایط بخشنامه مورخ ۹۸/۰۷/۱۷ تشخیص داده شد و جهت طرح و بررسی به کمیسیون نقل و انتقال قضات ارسال شد.

اخبار اجتماعی-اعضای محترم کمیسیون نقل و انتقال قضات نیز پس از بحث و بررسی پیرامون تقاضا‌های واصله مذکور در جلسات مورخ ۹۸/۰۹/۰۵ و ۹۸/۰۹/۱۲ صرفاً انتقال ۲۷ نفر از همکاران محترم قضایی را مورد تصویب قرار داده که پس از تأیید ریاست معظم قوه قضاییه ابلاغ انتصاب ایشان صادر خواهد شد؛ لذا با توجه به عدم تأمین نیاز دادسرای عمومی و انقلاب شهر تهران، این امور طی بخشنامه شماره ۹۰۰۰/۱۱۰۱۸۶/۵۰۰۰ مورخ ۹۸/۰۹/۱۷ مبادرت به اعلام مرحله دوم فراخوان و صرفاً جهت تصدی سمت‌های دادیاری و بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهر تهران کرده که همکاران محترم متقاضی انتقال (به استثنای استان‌های کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، اصفهان، زنجان و سمنان) می‌توانند حداکثر ظرف آذر ماه سال جاری و بر اساس شرایط مندرج در بخشنامه ابلاغی نسبت به ارسال تقاضای خود در سیستم راهکار سازمانی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: قوه قضاییه اصفهان شهر تهران قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری

خبری مبنی بر کشف پیکر قاضی سابق شهرستان بابل در شهرستان آمل مازندران منتشر شده که گفته می‌شود به قتل رسیده است.   مدیرکل پزشکی قانونی مازندران درباره کشف پیکر قاضی سابق دادگاه ویژه زمین‌خواری در دادگاه ولنجک تهران و مرگ مشکوک وی توضیح داد.   به گزارش ایران، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در همین خصوص اظهار کرد: این موضوع به عنوان مرگ مشکوک کالبدشکافی شده است. بررسی‌های لازم در این زمینه در حال انجام است که در صورت رسیدن به نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.   مرحوم مهران رحیمی قاضی سابق دادگستری، ۵۲ ساله، اهل روستای دونه‌سر بابل، وکیل پایه یک دادگستری استان تهران و بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری دادگاه ولنجک تهران بوده که سال گذشته بازنشسته شده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • مرگ مشکوک قاضی دادگستری در آمل
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • مهمترین فاکتورها برای تهیه لوله گازی چیست ؟
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری