Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد علیرضابیگی در گفتگو با خبرنگار با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون انرژی، استیضاح بیژن زنگنه وزیر نفت مورد بررسی قرار گرفت، گفت: زنگنه حاضر به ارائه توضیحات در مورد ۶ بند از موارد استیضاح نشد و اعلام کرد در صحن مجلس پاسخ خواهم داد.

وی ادامه داد: لذا امضاکنندگان استیضاح نیز خواستار ارجاع استیضاح به هیئت رئیسه مجلس و اعلام وصول آن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تبریز گفت: در ابتدای جلسه تعدادی از اعضای کمیسیون جلسه را ترک و تلاش کردند آبستراکسیون کرده تا جلسه رسمیت پیدا نکند اما امضاکنندگان استیضاح و رئیس کمیسیون اعلام کردند که عدم حضور اعضا دلیل بر عدم رسمیت بررسی استیضاح نیست.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد

به گزارش جام جم آنلاین تهران،احمد وحیدی وزیر کشوربا بیان اینکه تشکیل استان‌های جدید در غرب و شرق تهران به عنوان یک برنامه کلی در دست بررسی است و پس از طی مراحل در دولت، باید توسط مجلس به تصویب برسد خاطرنشان کرد:

الحاق برخی شهرستان‌ها به استان‌های تهران شرقی و تهران غربی مشخص شده است اما برخی شهرستان‌ها هنوز قطعی نشده و در دست بررسی است. 
وی تاکید کرد:این امر صحت ندارد که بخش‌هایی از شهرستان ری به استان‌های شرقی و غربی ملحق خواهد شد وبر اساس طرح‌های کنونی، دماوند و فیروزکوه نیزاز استان تهران جدا نخواهند شد. 
وزیر کشوریادآور شد:موضوع تقسیم استان تهران به سه استان، مدتی است که مطرح شده که پس از تصویب این طرح توسط دولت و مجلس، در کنار استان تهران فعلی، استان تهران شرقی و استان تهران غربی جدید تشکیل خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جلسه استیضاح شهردار ساری برگزار شد
  • شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه از استان تهران جدا نخواهند شد
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • تایید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها