Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با فسخ قرارداد آندره آ‌ استراماچونی و پرواز این سرمربی ایتالیایی به ترکیه اکنون هواداران تیم استقلال مدیریت این باشگاه را مقصر اتفاقات 24 ساعت اخیر می‌دانند.

موج گسترده‌ای از هواداران خشمگین استقلال امروز در محل ساختمان این باشگاه حضور یافتند و با سردادن شعارهای معترضانه خواستار توضیح مسئولان باشگاه و استعفای تمامی اعضای هیات مدیره به علاوه امیرحسین فتحی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با استعفایی که امیرحسین فتحی آنها را به وزیر ورزش و جوانان اعلام کرده اگرچه وزارت هنوز تصمیم قطعی درباره ادامه حضور او در باشگاه استقلال نگرفته اما گزینه‌های احتمالی برای جانشینی فتحی در دست بررسی هستنند.

طبق شنیده‌ها از وزارت ورزش خبر می‌رسد در حال حاضر علی فتح الله زاده به عنوان مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال جدی‌ترین گزینه جانشینی فتحی است. در این راستا همچنین شنیده می‌شود از فتح الله زاده برنامه هم درخواست شده است تا او تنها یک گزینه موقت برای پر کردن پازل مدیریت باشگاه استقلال نباشد.

فتح الله زاده طی مدت مدیریت خود در استقلال علیرغم انتقاداتی که متوجه خود می‌دید اما با حضور فعال در نقل و انتقالات و جذب بازیکنان طراز اول و همچنین دستیابی به آخرین جام در لیگ برتر برای این تیم  از محبوبیت بالایی بین هواداران برخوردار است و همواره از توان خود برای مدیریت این باشگاه خبر داده بود و اکنون باید دید در صورتی که فرصت دوباره‌ای نصیب او شود قادر خواهد بود شرایط را به سود آبی‌ها شکل دهد یا خیر.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران علی فتح الله زاده امیرحسین فتحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: طرح نهضت ملی مسکن اقدام دولت برای خانه دار شدن جوانان است که روند اجرای خوبی در استان یزد داشته و امید می‌رود بر کاهش نرخ معامله و رهن و اجاره مسکن تاثیر مثبتی داشته باشد.

اما بیم آن می‌رود که پای دلالان به میان باز شود و دست به دست هم دهند تا با ایجاد بازار سیاه، هم روند ساخت و هم روند خانه‌دار شدن افراد فاقد مسکن را مختل کنند چرا که معامله این واحدها در حالی که هنوز ساخته و تحویل نشده، دردسرهای زیادی به همراه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار مهر نسبت به ممنوعیت خرید و فروش امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت در پردیس زندگی یزد هشدار و به خریداران و فروشندگان اخطار داد.

احسان خواجه رضایی اعلام کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت و سایر طرح‌های حمایتی حوزه مسکن ممنوع است.

وی با اشاره به گزارشات مردمی و مراجع نظارتی و گزارش برخی از کانال ها در فضای مجازی، اظهار کرد: تعدادی از مشاورین املاک فعال در سطح شهر یزد و سایر شهرستان های استان اقدام به خرید و فروش غیرقانونی امتیاز مربوط به اراضی طرح جوانی جمعیت می کنند که این امر با توجه به ناآگاهی خریداران و نیز عدم انجام تکمیل فرایند واگذاری اراضی مذکور و انعقاد قرارداد واگذاری منجر به سوء استفاده و تضییع حقوق خریداران امتیازها و در نهایت درگیری با پرونده‌های حقوقی و قضایی ناشی از این تخلفات و جرایم خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: هرگونه خرید و فروش امتیاز اراضی طرح جوانی جمعیت و سایر طرح‌های حمایتی تامین مسکن وزارت راه و شهرسازی از طریق ثبت‌نام کنندگان در طرح‌ها، مشاورین املاک، افراد و طرق مختلف ممنوع بوده و منجر به ابطال ثبت‌نام اولیه و حذف از طرح جوانی جمعیت در هر مرحله از ثبت نام خواهد شد.

وی ضمن تاکید بر خودداری از هرگونه خرید و فروش امتیاز، تصریح کرد: که اداره کل راه و شهرسازی استان یزد هیچگونه مسئولیت و پاسخگویی در برابر خریداران امتیازها نداشته و در صورت احراز فروش امتیاز توسط افراد، نامبردگان از طرح جوانی جمعیت حذف شده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

کد خبر 6092447

دیگر خبرها

  • عکس| ملاقات نکونام با جانشین خطیر و پیشکسوتان استقلال
  • زمزمه دعای کمیل در روستای لیلی یادگار + فیلم
  • یادداشت: پیغامی برای هاشم بیگ‌زاده!
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • رمزگشایی ناقص از یک ملاقات تاریخ ساز
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • نقد فیلم مست عشق / شکستی مفتضحانه برای حسن فتحی
  • زمزمه‌های دلالی مشاوران املاک در طرح مسکن جوانی جمعیت یزد