Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@20:47:55 GMT

فتنه اخیر مهارت نیروهای انتظامی و امنیتی را نشان داد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۰۲۲۸

فتنه اخیر مهارت نیروهای انتظامی و امنیتی را نشان داد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندهان کلانتری ها و روسای پاسگاه های خراسان جنوبی، اظهار کرد: در جریان فتنه خصوصا در برخی استان ها شایستگی و فرهنگ مردم و مهارت نیروهای انتظامی و امنیتی نشان داده شد.

وی با بیان اینکه به دست آوردن برخی از مسائل فاصله مکانی نمی خواهد و برای بدست آرودن هر چیزی باید به دنبال آن رفت، افزود: انسان برای اینکه به اهداف و آرمان های اصلی برسد باید با استفاده از اسباب و مسببات موانع را از سر راه بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه چه از طریق اسباب و چه از طریق ماورای اسباب باید امید به خداوند وجود داشته باشد، گفت: بسیاری از جاهایی که بین انسان و آرمان های اسلامی فاصله می افتد جاهایی است که به دیگران طمع و یا از آن ها ترسیده اند.

وی با بیان اینکه انسان جز گناهانش نباید از هیچ چیز دیگری بترسد، عنوان کرد: اگر انسان در هر قضیه ای عصیان و گناه نکرده باشد مسلما به خیر خواهد رسید و آنچه که همه چیز را تغییر می دهد گناه است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه سیاست، مسائل اقتصادی و اجتماعی را معصیت ها خراب می کند، بیان کرد: اگر توجه به ایمان و امید به خداوند و برداشتن موانع وجود داشته باشد، هیچ مشکلی در رسیدن به آرمان ها نداریم.

وی با بیان اینکه حیا دو نوع عقلی و جهلی است، اظهار داشت: حیای عقل از بزرگ ترین فضائل انسان است و باید به آن توجه ویژه شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دین و حیا همیشه با عقل همراه و همواره به دنبال کمال است، افزود: بر اساس روایات جایگاه مقاومت و ایمان مانند سر و تن است لذا ایمانی که در آن مقاومت نباشد هیچ فایده ای ندارد.

وی با بیان اینکه ازکسی ادعای ایمان کند اما ادعای مقاومت نداشته باشد هیچ کاری ساخته نیست و محکوم به فنا است، گفت: صبر همواره راه پیروزی و موفقیت است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه صبر همیشه محصول هدف است، عنوان کرد: کسی می تواند پای مردی داشته باشد که اهداف درست برای او تبیین شده باشد.

وی ادامه داد: اگر انسان به حد نصاب انسانی خود برسد و بتواند زندگی را تفسیر و اهداف انسانی و اسلامی را به دست آورد هدفمند می شود و در این صورت دیگر هیچ چیز مانع کار او نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نیروی انتظامی نیرویی است که با مسئولیت های مختلف در جامعه خدمت می کند و اکثر آن مربوط به امر به معروف و نهی از منکر است که هیچ خدمتی بالاتر از این نیست.

کد خبر 4793056

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی سید علیرضا عبادی انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین بارش برف ثبت نام کاندیداها تعطیلی مدارس بیرجند شهرکرد خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: کاشی هفت‌رنگ اصفهان سومین رشته صنایع‌دستی است که پس از رشته‌های میناکاری و پارچه قلمکار  موفق به دریافت نشان جغرافیایی بین‌المللی شده است.


امیر کرم زاده افزود: تدوین پرونده ثبت جهانی کاشی هفت‌رنگ اصفهان در معاونت صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان و با همکاری صمیمانه اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی استان و اتحادیه صنایع‌دستی اصفهان به نتیجه رسید، به گونه‌ایی که با همکاری این دوستان در طی سال گذشته، اطلاعات کامل و جامعی درباره این هنر ارزشمند، مانند نوع هنر، قدمت و تعداد کارگاه‌های تولیدی فعال جمع‌آوری شد.


او گفت: تعداد دیگری از رشته‌های صنایع‌دستی اصفهان نیز در حال ثبت جهانی‌شدن هستند، با این وصف زمانی که این رشته‌ها، نشان جغرافیایی بین‌المللی را دریافت کنند یعنی این رشته خاص در سطح جهان به نام این منطقه ثبت می‌شود.

استفاده از کاشی هفت‌رنگ از اواخر دوره تیموریان در سده نهم و آغاز دوره صفوی در سده دهم هجری قمری در تزیین بنا‌ها متداول شد به گونه‌ایی که مرمتگران سنتی از این کاشی‌ها بانام کاشی خشتی هم یاد می‌کنند.


در اواخر دوران تیموریان و در عصر شهریاران صفوی (از سده دهم تا پایان سده دوازدهم هجری قمری)، به‌تدریج تزیینات کاشی هفت‌رنگ جایگزین کاشی معرق شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • مهارت کاشی هفت‌رنگ اصفهان نشان جغرافیایی بین‌المللی دریافت کرد
  • خراسان جنوبی از بالاترین ضریب‌های امنیتی برخوردار است
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیروهای امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند