Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@03:52:25 GMT

کشف ۸ میلیارد لاستیک قاچاق در ارومیه

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۰۲۵۴

کشف ۸ میلیارد لاستیک قاچاق در ارومیه

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سردار مسعود خرم نیا فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه تریلی و کشف لاستیک خودروی قاچاق به ارزش ۸ میلیارد ریال در محور "ارومیه- تبریز"، خبر داد، و اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید کلانتری حین کنترل خودروهای عبوری در محور ارومیه- تبریز، به یک دستگاه تریلی، به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو، ۷۹۹ حلقه لاستیک خودروی قاچاق کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه ۸ میلیارد ریال برآورد شده است.

۴۶

کد خبر 1329399

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق لاستیک پلیس ارومیه استان آذربایجان غربی باشگاه استقلال آندره استراماچونی انتخابات مجلس یازدهم لیگ برتر نوزدهم بودجه 99 عراق لایحه بودجه محمدجواد ظریف ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان

مسعود مثنوی اظهار داشت: با اطلاع مرکز هماهنگی eoc استان خبری مبنی بر برخورد رخ به رخ یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی سواری ساینا در محور چلیچه به جونقان رو به روی قطب صنعتی دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم‌های عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای پردنجان با دو دستگاه خودروی نجات و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

عملیات چهار ساعته نجات برای فرد گرفتار در ارتفاعات ریگ

مثنوی اضافه کرد: نیرو‌های امدادی پس از ارزیابی صحنه حادثه، انجام عملیات رها سازی و اقدامات کمک‌های اولیه و پیش بیمارستانی مصدومان را به بیمارستان سیدالشهدا منتقل کردند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدای دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد پراید با مزدا دوکابین در محور ارومیه به تبریز
  • جریمه قاچاقچی ۱۷۰ رأس گوسفند مولد در تربت حیدریه
  • واژگونی یکدستگاه  خودروی ساندرو در محور  ارومیه _ تبریز ۲مصدوم برجای گذاشت
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت