Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین تمرین تیم فوتبال پرسپولیس پیش از جدال با گل‌گهر سیرجان در هفته چهاردهم لیگ برتر صبح امروز (دوشنبه) در ورزشگاه شهید کاظمی پیگیری شد.

بازیکنان پس از گرم کردن و تمرین هوازی، به فوتبال هدفمند پرداختند و بخش پایانی تمرین هم مرور برنامه‌های تاکتیکی اختصاص یافت.

همچنین مدیریت باشگاه پرسپولیس و اعضای این تیم، انتخاب گل شجاع خلیل‌زاده به عنوان گل فصل لیگ قهرمانان آسیا را به این بازیکن تبریک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدحسن انصاری‌فرد با اشاره به این موضوع گفت: این گل ماحصل زحمات همه تیم و درخشش این بازیکن توانمند است که متاسفانه به حق خود در تیم ملی نرسیده. از هواداران، رسانه‌ها و پیشکسوتان و همه آنهایی که رای دادند و مشارکت کردند تقدیر می‌کنم. این اتفاق نشانه همبستگی و همدلی خانواده بزرگ پرسپولیس است و باید به همه پرسپولیسی‌ها تبریک گفت. گل خلیل‌زاده در حقیقت شایسته انتخاب به عنوان بهترین و زیباترین گل بود و حیف که بیرانوند به حق مسلم خود در این دو سال نرسید.

افشین پیروانی و سیدجلال حسینی هم به نمایندگی از اعضای تیم به شجاع خلیل زاده تبریک گفته و از مشارکت هواداران و همه آنهایی که رای دادند و مشارکت‌شان منجر به تحقق این اتفاق شد تقدیر کردند. کالدورن هم به شاگرد خود این انتخاب را تبریک گفته است.

منبع: باشگاه پرسپولیس برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی افشین پیروانی شجاع خلیل زاده محمدحسن انصاری فرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی افشین پیروانی شجاع خلیل زاده محمدحسن انصاری فرد باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا سید جلال حسینی افشین پیروانی شجاع خلیل زاده محمدحسن انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۵ و ۳۰ آغاز کردند. این تمرین برنامه‌ای سنگین و تاکتیکی به مدت ۷۵ دقیقه بود.

پاس‌کاری تحت فشار در فضای کم، اجرای برنامه‌های حمله به دروازه و بازی فوتبال، بخش‌هایی از این تمرین بود.

در جریان این تمرین امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند زیر نظر کادر پزشکی کار کردند، ولی بیرانوند در بخش‌هایی از تمرینات دروازه‌بانی هم حاضر بود. حنانوف هم حضور کاملی در تمام بخش‌های تمرین داشت.

حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه، نیز از نزدیک نظاره‌گر این تمرین بود. پرسپولیس خود را آماده مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر آلومینیوم در اراک می‌کند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • همدلی با کودکان، مهارتی که خانواده‌ها با آن غریبه‌اند
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • تمرین سنگین و تاکتیکی پرسپولیس برای جام حذفی
  • تمرین اختصاصی ستاره‌های پرسپولیس | ببینید