Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید الحسینی گفت:ما به شدت نیازمند اجماع و همگرایی و عزم جدی همه ذی نفعان اعم از مردم و حوزه های دولتی، عمومی، خصوصی و شهرداری برای تعیین تکلیف برنامه توسعه و پیش برد اقدامات توسعه ای در این بافت هستیم.

«سید مسلم سید الحسینی» در حاشیه بازدید از اولین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد با بیان اینکه شهرها به عنوان موتور محرک توسعه هستند و نقش خیلی مهمی در اقتصاد ملی کشور دارند، گفت:از ابعاد مهم پایداری شهری، رسیدن به اقتصاد پایدار و افزایش توان رقابتی شهرها در سطح ملی و جهانی است که بتواند سهم بیشتری از سرمایه گذاری را به خود جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عضو هیئت مدیره شرکت باز آفرینی شهری ایران با بیان اینکه جذب سرمایه و هرگونه اقدام در این خصوص در بافت پیرامون حرم مطهر رضوی کمک به پیشرفت آن خواهد بود،تصریح کرد: باز آفرینی شهری در راستای بهسازی بافت با نگاه پایداری، باید با توجه به ظرفیت های درونی و اقدامات همسو با وجهه و حیثیت مکان و حفظ و ارتقای ارزشهای ملموس و نا ملموس آن باشد.

 

سیدالحسینی با اشاره به اینکه بهسازی و نوسازی بخاطر ماهیت ارزش آفرینی آن به مثابه یک صنعت تعبیر می شود که به دنبال خلق ارزش افزوده است، اظهارداشت:ظرفیت های اقتصادی فراوانی در حوزه تولید است و برنامه های بهسازی و نوسازی برای حضور سرمایه، اعم از کلان و خرد وجود دارد اما این امر مستلزم پذیرش تفکر جدید مبتنی بر تعامل بین برنامه ریزی و بازار است.

 

وی ادامه داد:رویکرد شرکت بازآفرینی شهری ایران برای توسعه بافتهای نا کارآمد شهری در تعامل محیط رقابتی با ارتقای توان رقابتی بر اساس ارزش آفرینی و تکیه بر ظرفیت های درونی است.

 

عضو هیئت مدیره شرکت باز آفرینی شهری ایران ادامه داد: بافت پیرامون حرم مطهر رضوی واجد دارایی ها و ارزش های مادی و غیر مادی هست که با بهره گیری از مدل مدیریتی خلاق، استفاده صحیح از بازار سرمایه و مشارکت شهروندان باید پاسخ گویی به نیازهای معاصر موفق باشد و خوشبختانه در نگاه امروزی مدیریت بافت اطرافت حرم ما شاهد توجه بهتر و بیشتر به احیائ فضاهای عمومی و شهری هستیم که این اقدامات برای ارتقای حیات شهری باید تداوم یابد.

 

وی با اشاره به اینکه شهر مشهد و بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی در سطح دنیا نماد مذهبی کشور ما می باشد،ادامه داد: ما شدیداً نیازمند اجماع و همگرایی و عزم جدی همه ذی نفعان اعم از مردم و حوزه های دولتی، عمومی، خصوصی و شهرداری برای تعیین تکلیف برنامه توسعه و پیش برد اقدامات توسعه ای در این بافت هستیم.

 

عضو هیئت مدیره شرکت باز آفرینی شهری ایران افزود: ما در سطح کشورهای منطقه رقیب داریم و باید بتوانیم سطح خدمات و کیفیت و وجهه بافت را ارتقاء بدهیم و فرصت ها را از دست ندهیم.

 

عضو هئیت مدیره شرکت بازآفرینی شهری ایران بیان کرد: بافت پیرامونی حرم مطهر مستعد توسعه است و باید شهروندان و سرمایه گذارانی که دارایی ها و قابلیت هایی در این حوزه دارند،از حالت بالقوه به بالفعل تبدیل شوند تا فضایی برای جذب سرمایه های کلان و خرد داخلی و خارجی ایجاد شود.

 

سید الحسینی با اشاره به اینکه برنامه های شرکت بازآفرینی شهری ایران با رویکرد محله محوری می باشد گفت: محله محوری دیدگاه کلی برای توسعه همه بافت ها ومحلات هدف، و ماموریت شرکت بازآفرینی شهری ایران است و در راس آنها بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی است،که در نهایت ارزش آفرینی و ارتقاء ارزشها است،که پیش شرط آن، پذیرش ارزش در قالب معنایی مشترک از اتحاد و تعلق ذی نفعان می باشد.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انتخابات کانون های مساجد بودجه مجلس شورای اسلامی اردبیل اصفهان همگرایی طرح بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی توسعه شهری حرم مطهر رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛  محمود شم آبادی در نشست شورای اداری خوشاب گفت: هر یک از شهرستان های غرب خراسان رضوی ظرفیت های فراوانی دارند اما تمرکز عمده صنایع در سبزوار، باعث بروز مشکلات اجتماعی و حاشیه نشینی در این شهر بزرگ شده است.

وی اظهار کرد: گفتمان توسعه غرب خراسان رضوی نیازمند تبیین است، بدین مفهوم که مسیر توسعه باید علاوه بر سبزوار، برای دیگر شهرستان‌های همجوار نیز به درستی تعریف شود.

فرماندار خوشاب گفت: در مواردی که زمینه برای حضور سرمایه‌گذاران در سبزوار فراهم نیست، ایجاد حس مشارکت و ترغیب آنها به شهرستان های مجاور برای سرمایه گذاری، توسعه اقتصادی خطه غربی خراسان رضوی را شتاب خواهد بخشید.

شم آبادی گفت: برای نمونه همه زیرساخت های لازم در ناحیه صنعتی خوشاب فراهم شده و این ناحیه مهیای جذب سرمایه گذاران است و سرمایه گذاران خوشابی زیادی نیز در تهران و دیگر مناطق کشور علاقه مند به سرمایه گذاری در منطقه هستند که باید در کنار ایجاد مشوق ها، موانع موجود از مسیر آن‌ها برداشته شود.

وی با اشاره به نامگذاری سال با شعار جهش تولید با مشارکت مردم تصریح کرد: نهادهای اداری توان و ظرفیت خود را در راستای تحقق شعار سال به کار گیرند در این راستا زیرساخت های مورد نیاز برای جذب سرمایه گذاری های جدید نیز فراهم خواهد شد.

فرماندار خوشاب گفت: مدیران باید با فاصله گرفتن از روزمرگی به برنامه‌های جاری بسنده نکنند و با رویکرد و راهبرد مناسب، مساله شناسی و بهره مندی از شاخص های آماری تحول را رقم زنند.

شم آبادی یا اشاره به در پیش بودن توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: مدیران دستگاه های اداری با شناسایی مسائل حوزه خود و تعریف برنامه برای جذب اعتبارات مورد نیاز با مدیران کل رایزنی کنند.

سلطان‌آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

این شهرستان مرکب از بخش های مرکزی، مشکان و نوده انقلاب، دارای ۷۰ روستا است.

 
 

دیگر خبرها

  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • تصاویری از مراسم امضای قرارداد واگذاری استقلال و پرسپولیس | تعیین تکلیف ۵ درصد از سهام باقیمانده
  • توسعه و نوسازی شهر بوشهر مستلزم نگاه ملی است