Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری گلستان گفت: برای ایجاد ۲ کارخانه نوآوری در گرگان و گنبدکاووس ۸۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده است. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مهدی غفاری ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه 80 میلیارد ریال برای ایجاد 2 کارخانه نوآوری در استان مصوب شده است، اظهارداشت: این دو کارخانه در شهرستان‌های گرگان و گنبدکاووس ایجاد خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 50 میلیادریال اعتبار برای گرگان و 30 میلیارد ریال نیز برای گنبدکاووس مصوب شده که در گرگان به علت حمایت شهرداری و شورای شهر روند کار با سرعت خوبی در حال انجام بوده و مبادله موافقت‌نامه نیز در حال انجام است. در گنبدکاووس هنوز تعاون روستایی و جهادکشاورزی زمینی که برای ایجاد این کارخانه قول داده بودند را به پارک علم و فناوری واگذار نکردند.

رئیس پارک علم و فناوری استان خاطرنشان کرد: با ایجاد کارخانه‌های نوآوری، بخشی از مشکلات مربوط به فضای فیزیکی موردنیاز برای شرکت‌ها برطرف خواهدشد. ضمن اینکه در این کارخانه‌ها، بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران نیز مستقر می‌شوند که می‌تواند زمینه را برای تجاری‌سازی ایده‌ها و محصولات خلاقانه تسهیل کند.

کارخانه نوآوری گلستان با 5 میلیارد تومان اعتبار ایجاد می‌شودروحانی: با افتتاح کارخانه نوآوری آزادی وارد فاز جدیدی از فعالیت‌ها شدیمکارخانه نوآوری آزادی با حضور روحانی افتتاح شد

وی درباره حمایت‌های پارک علم و فناوری از طرح‌ها و شرکت‌های فعال بیان داشت: شرکت‌هایی که در مرحله رشد قرار دارند تا چند ده میلیون تومان می‌توانند از حمایت‌های پارک برخوردار شوند و برای تجاری‌سازی ایده‌ها و تولیدات آنها نیز تا 250 میلیون تسهیلات پرداخت می‌شود.

غفاری گفت: بخشی از حمایت‌های پارک در قالب معرفی شرکت‌ها به سازمان‌ها و بنیادهای مختلف است. برای نمونه یکی از شرکت‌های استان برای دریافت کمک مالی 1.5 میلیارد تومانی به بنیاد برکت معرفی شده و اقدامات لازم نیز در حال انجام است.

وی افزود: در سفر ماه‌های اخیر معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به استان قول کمک 20 میلیاردتومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان استان از محل صندوق نوآوری و شکوفایی گرفته شد و برخی از شرکت‌ها برای دریافت تسهیلات به این صندوق معرفی شده‌اند.

رئیس پارک علم و فناوری استان یادآور شد: در حال حاضر 28 شرکت مرکز رشدی و 73 شرکت دانش‌بنیان در گرگان و گنبدکاووس بر روی کاغذ داریم که هدف ما حمایت از شرکت‌های فعال است.

انتهای پیام/582/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • سیل شدید گلستان؛ خط راه‌آهن تهران - گرگان زیر آب رفت
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  • دیوار‌های کارخانه نوآوری درخشان برداشته شود