Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی محسنی با اشاره به ویژگی امکان تغییر محل آزمون پایان ترم در دانشگاه پیام نور اظهار کرد:گستردگی دانشگاه پیام نور در سراسر کشور و حتی نمایندگی های این دانشگاه در خارج از کشور، این امکان را برای دانشجویان فراهم می کند که بتوانند محل آزمون خود را با توجه به ظرفیت های موجود دانشگاه انتخاب کرده و در محل مورد نظر آزمون دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ویژگی منحصر به فرد دانشگاه پیام نور، دغدغه عدم حضور دانشجو در شهر خود را مرتفع کرده و دانشجو با آرامش خاطر در جلسه امتحان حاضر می شود.

معاون دانشگاه پیام نور یادآور شد: متقاضیان پیش از این دخواست انتقال خود را برای تغییر محل آزمون در سیستم گلستان ثبت کرده بودند.

نحوه و زمان دریافت کارت شرکت در آزمون دوره های فراگیر کارشناسی ارشد

براساس اطلاعیه دانشگاه پیام نور کارت شرکت در آزمون تمامی داوطلبان بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

در اطلاعیه روابط عمومی این دانشگاه آمده است: تمامی داوطلبانی که در آزمون دوره های فراگیر مقطع کارشناسی ارشد نوبت بیستم دانشگاه پیام نور بهمن ماه ۹۸ ثبت نام کرده اند، کارت شرکت در آزمون آنها از روز سه شنبه ۱۹ آذرماه بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می گیرد و آزمون این دوره در روز جمعه ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود.

داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به پایگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و ...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

برچسب‌ها آزمون دانشجو دانشگاه پیام نور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آزمون دانشجو دانشگاه پیام نور آزمون دانشجو دانشگاه پیام نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۰۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان

درآستانه فرارسیدن هفته معلم، مراسم بزرگداشت مقام معلم باحضور مسئولین، اساتید، کارکنان ودانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان در سالن همایش‌های این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، عباس توان رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت مقام معلم در این دانشگاه با تاکید بر رسالت دانشجومعلمان گفت:معلمی شغل حساسی است و در عین مهم و حساس بودن معلمی شغلی سخت و پر استرس است، انتظارات از معلم بالاست و اگر کسی انگیزه و عشق به معلمی نداشته باشد نمی‌تواند موفق شود.

وی خطاب به دانشجو معلمان افزود:معلمی سخت است، اما اگر با تمام وجود معلمی را بپذیرید، آن وقت است که شیرین می‌شود، اگر این شغل برای معلم شیرین شد آن معلم حرفه‌ای میشود.

او اظهار داشت: معلم حرفه‌ای نسبت به تربیت دانش آموزان وجامعه حساس می‌باشد.

دراین مراسم که با استقبال دانشجو معلمان مواجه بود، از خانواده‌های معظم شهدا، شهید سیف الدینی وشهیده اطهره نقی زاده ازشهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تجلیل به عمل آمد.

 همچنین از دانشجویان برتر این دانشگاه نیز قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کرمان
  • توضیحات رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان در مورد احتمال تعطیلی واحد گلباف
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد