Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم پور از اعزام ۳۹۰ دانش آموز اندیمشکی به اردوی راهیان نور جهت بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.

«احسان کریم پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اینکه کاروان 390 نفره دختران با 9 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب به مدت 2 روز اعزام شدند اظهار کرد: دانش آموزان در این اردو با مناطق عملیاتی و رشادت و ایثارگری رزمندگان آشنا می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک افزود: رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن و استکبار تا آخرین قطره خون ایستادگی کردند، امروز وظیفه ماست که این ایثارگری و رشادت را به عنوان میراثی گرانبها برای نسل های بعد یادآوری کنیم.

 

وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور بسیج دانش آموزی از سال 1389 کار خود را آغاز کرد و تا به امروز دانش آموزان را در قالب زائران و خادمان شهدا به این اردوی نورانی اعزام می کنند، امروزه این اردو مورد استقبال دانش آموزان و حتی خانواده هایشان قرار گرفته است.

 

کریم پور با بیان اینکه در سال جاری استان های آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان، ایلام، خوزستان، هرمزگان و بوشهر میزبان راهیان نور دانش آموزی هستند اضافه کرد: در این اردوها مجاهدت های رزمندگان اسلام برای زائران و دانش آموزان به نمایش گذاشته می شود.

 

شهرستان انديمشک در شمال استان خوزستان 25 هزار نفر دانش آموز دارد.

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتخابات انتخابات مجلس انتخابات اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی اندیمشک بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک از اعزام ۶۰۰ زائر اراکی به اردوهای راهیان نور غرب کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله، محمد مهجوری در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور این شهرستان اظهار کرد: راهیان نور یک حرکت فرهنگی مناسب برای تربیت نسل جوان است.

وی با تاکید بر اینکه این سفر معنوی هم زیارت است و هم ارتباط برقرار کردن با شهدا و اولیای الهی افزود: امروز ۶۰۰ نفر از اقشار مختلف دانشجویی، طلاب، ورزشکاران، کارگران، کارمندان و… به مناطق عملیاتی غرب کشور در قالب کاروان راهیان نور اعزام شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هر ساله جمعی از زائران از مناطق عملیاتی راهیان نور غرب کشور بازدید می‌کنند که این برنامه در تبیین حماسه آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان نقش مهمی دارد.

مهجوری ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تمام تلاش خود را برای تحقق معنویات مقام معظم رهبری در خصوص زیارت با معرفت و بهره‌مندی حداکثری مردم عزیز از این سفر انسان ساز معنوی خواهیم داشت.

وی خودسازی را مهم‌ترین ارمغان اردوهای راهیان نور دانست و افزود: یکی از نیازهای کشور در گام دوم انقلاب نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت است که اردوهای راهیان نور نقش مهمی در این زمینه دارند.

کد خبر 751828

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان راهیان نور بسیجیان سپاه خوی به مناطق عملیاتی ۸سال دفاع مقدس
  • اعزام ۶۰۰ نفر به اردوهای راهیان نور غرب کشور
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • جشنواره فرهیختگان جوان با رقابت بیش از ۲ هزار دانش‌آموز آغاز شد
  • رقابت ۲۸۰ دانش آموز کردستانی در مسابقات دادرس هلال‌احمر
  • ۵۰ گنبدی به منطقه عملیاتی یادمان بازی دراز اعزام می شوند
  • معلم، کلید بهره‌برداری از گنجینه‌‌ای تمام‌نشدنی را به دانش‌آموز می‌دهد
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی