Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهوری به این استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، نادر مالکی ظهر امروز در نخستین نشست تبیینی، خبری و اطلاع‌رسانی استان سمنان که در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به اینکه لایحه بودجه امسال با رقم یک‌هزار و ۹۸۸ هزار میلیارد تومان تقدیم مجلس شده است، اظهار کرد: با توجه به شرایط تحریم و بودجه استقامتی، این میزان نسبت به دوره قبل با رشد ۱۶ درصدی مواجه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی به رشد ۱۳ درصدی بودجه عمرانی اشاره کرد و افزود: استان سمنان نیز امسال با رشد خوبی در بخش اختصاص اعتبارات مواجه بوده است و از جایگاه ۳۱ جدول استان‌ها در مجموع اعتبارات عمرانی، ملی و هزینه‌ای اکنون در جایگاه ۲۷ قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان در سال جاری به میزان دو برابر اعتبار مصوب از اعتبارات سفر دولت بهره‌مند شده است، بیان کرد: اعتبارت استانی ۲۵۲ میلیارد تومان و اعتبار سفر دولت به این استان ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است.

مالکی تصریح کرد: تاکنون ۴۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر دوم هیأت رئیس‌جمهوری به سمنان به این استان اختصاص یافته است و بسیاری از پروژه‌هایی که در سفر نخست دولت نیمه‌تمام بود، تقریباً به اتمام رسید.

وی با اشاره به پیوست قانون لایحه بودجه سال ۹۹، اظهار کرد: پروژه‌های ملی که عموماً در گذشته اعتبارات اندکی داشتند، در لایحه بودجه امسال اعتبار خوبی تعریف شده است.  مالکی بیان کرد: پروژه انتقال آب دریای خزر، تخصیص ۱۰ میلیارد تومان برای سد فینسک، تعیین ردیف برای فرودگاه و بیمارستان‌ها نیز از, مواردی بود که به آن توجه شد.  مالکی ادامه داد: برای زندان سمنان و دامغان علاوه بر افزایش حجم پروژه اعتبارات خوبی لحاظ شد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۴/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان مدیریت تحریم لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، افزود: آیت الله رئیسی و هیئت دولت از برگزاری سفر استانی به سمنان رضایت داشتند.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: استاندار، فرمانداران و تمام مسئولان در بحث مقدمات سفر از چند ماه قبل از انجام به صورت ویژه پیگیر و پای کار بودند.

مطیعی تصریح کرد: عده‌ای دین را برای رسیدن به دنیا، حفظ دنیا و مادیات وسیله قرار داده و مادیات برای آن‌ها اصل بوده و دین وسیله است؛ لذا این افراد برای به دست آوردن منزلت دنیوی از دین استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: حفظ دین در آخرالزمان بسیار سخت است، به گونه‌ای که گویا انسان بخواهد آتش گداخته‌ای را در کف دست خود نگه دارد.

امام جمعه سمنان گفت: افرادی که دنیا را وسیله قرار می‌دهند، تمامی تلاش و هم و غم آن‌ها وسیله قرار دادن دین بوده و دیگر اینکه شبهات و مواردی که توسط آن‌ها قابل حل است را در پرده ابهام نگاه می‌دارند تا به عنوان برگ برنده برای گرفتن امتیاز از آن استفاده کند.

کد خبر 747247

دیگر خبرها

  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • سهم حدود ۱۴ درصدی وزارت بهداشت از بودجه دولت/ بودجه کدام دانشگاهها جهش داشت؟
  • جذب ۳۲۷ میلیارد تومان اعتبار تملک دارایی و نفت در شهرستان کبودراهنگ
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • گره تخصیص بودجه برای «رفع فقر سه دهک اول» باز نشد!؟
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران