Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس در این فصل، برای سومین بار در ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس قرار گرفته و توانست سومین کلین شیت را همراه سومین پیروزی به ثبت برساند. او در این دیدار عملکرد خوبی داشت و توانست چندین موقعیت حریف را با عکس‌العمل‌هایش دفع کند.

این دروازه‌بان در مورد شرایط خود و تیمش، دیدار پیش رو با گل‌گهر سیرجان و پیشنهاد هایدوک اشپیلت کرواسی  و خیلی از موضوعات دیگر با ایرنا گفت‌وگو کرد که در زیر می‌خوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* بازی با ذوب‌آهن چطور بود؟
بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. ذوب همیشه حریف سر سختی برای ما بود و اینکه پس از ۹ سال توانستیم این تیم را در زمین خودش به صورت قاطع شکست دهیم خوشحال کننده بود. در مجموع بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم.

شرایط حال حاضر تیم چطور است؟
شرایط تیم از هر نظر خوب است. با بردهای اخیر تیم روند صعودی گرفته و اختلافمان با صدر جدول کم شده است. با حفظ این روند به زودی به صدر جدول و جایگاه واقعی‌مان باز خواهیم گشت.

بازی با گل‌گهر را چطور می‌بینید؟
هیچ حریفی در لیگ آسان نیست. همه تیم‌ها خوب هستند. به ویژه گل‌گهر که به طور حتم انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد اما حاضر هستیم تا با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز بازی را کسب و برد دیگری را به ثبت برسانیم. باید با بهترین نتیجه نیم فصل اول را به پایان برسانیم.

با وجود اینکه در خیلی از بازی‌های فصل نیمکت نشین بودی اما در بازی با ذوب‌آهن خیلی آماده نشان دادی؟
این وظیفه من است که همیشه در بهترین فرم خودم قرار داشته باشم و در صورت نیاز به تیم کمک کنم. من برای همین اینجا هستم. خوشحالم که هواداران و کادر فنی هم از این موضوع رضایت دارند.

خوشحالی‌هایت هم بعد از هر گل جالب بود.
این طبیعی است که از موفقیت تیمم خوشحال باشم. من عاشق هواداران هستم و دوست داشتم با آنها خوشحالی کنم.

در مجموع جایگزین مطمئنی برای بیرانوند نشان دادی و در سه بازی در این فصل که به میدان رفتی سه کلین شیت را ثبت کردی؟
ثبت کلین شیت که خوشحال کننده است اما ما یک تیم هستیم و چه در کارهای دفاعی و چه در کارهای هجومی تمام تیم مشارکت دارند. مهم ترین موضوع موفقیت تیم است و این آمارها در اولویت نیست.

هفته گذشته علیرضا بیرانوند هم کاندیدای انتخاب به عنوان مرد سال فوتبال آسیا بود.
 علیرضا در این چند سال با عملکردش ثابت کرده که بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا است و از دید من حقش بود که این جایزه را بدست آورد. اینکه او به عنوان یک دروازه‌بان در این رقابت قرار داشت، ثابت کرد که بهترین است و به او تبریک می‌گویم.

آیا دوباره پرسپولیس را می‌توان قهرمان دید؟
به طور حتم هنوز هم شانس اول قهرمانی هستیم. شرایط خوبی داریم و امیدوارم که با حفظ روند خوب دوباره به جایگاه واقعی‌مان در صدر جدول برسیم. می‌دانیم که برای چهارمین قهرمانی باید آماده‌تر از همیشه باشیم و به طور حتم به هدفمان خواهیم رسید.

اما در حال حاضر استقلال در صدر جدول قرار دارد؟
نمی‌توان از الان گفت که چه تیمی قهرمان است. اگر به جدول نگاه کرده باشیم خواهید دید که برخی تیم‌ها حتی دو بازی عقب افتاده دارند. ما به این مسائل و خوش‌های زود گذر برخی تیم‌ها توجهی نداریم و می‌خواهیم که با حفظ روند خوبمان خودمان را برای چهارمین قهرمانی آماده کنیم. البته می‌دانیم که راه سختی را پیش رو داریم اما حمایت هواداران ما را برای رسیدن به اهدافمان ترغیب می‌کند.

مشکلات مالی بازیکنان خارجی ظاهرا هنوز حل نشده است. درست است؟
باشگاه تلاشش را می‌کند و می‌دانیم که مشکلاتی برای باشگاه هم وجود دارد. این مشکل درون خانوادگی است و  می‌دانیم که مدیریت در حال رفع مشکلات است و امیدوارم به زودی این مسائل حل شود.

رسانه‌ها کروات مدعی شده بودند که از باشگاه قدیمی و زادگاهت هایدوک اشپیلت پیشنهاد داری درست است؟
هایدوک تیمی است که برای من مقدس و تیم زادگاه من است. من عاشق این تیم هستم و در این تیم رشد کردم. اما در حال حاضر در پرسپولیس به عنوان بزرگ ترین تیم ایران و آسیا حضور دارم. پیشنهاد مجدد هایدوک برای من یک افتخار بزرگ است اما در حال حاضر در بزرگ ترین باشگاه ایران هستم.


 

برچسب‌ها پرسپولیس باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند بوژیدار رادوشوویچ کرواسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرسپولیس باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند بوژیدار رادوشوویچ کرواسی پرسپولیس باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند بوژیدار رادوشوویچ کرواسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید باز هم از اوسمار حمایت کرد

به گزارش ورزش سه، محمود کلهر با اشاره به اینکه پرسپولیس مقابل سپاهان فرصت صدنشینی را از دست داد درباره نقش مربیان در رسیدن به موفقیت صحبت می‌کند: مربیان حرفه‌ای زمانی موفق می‌شوند که تیم‌شان را از حاشیه بیرون بیاورند و البته تابع بازیکن، مدیر و سایر موارد نباشند. نمونه این مسئله هم به بازی بیشتر بازیکنان در دیدار جام حذفی بازمی‌گشت در حالی که نیاز نبود همه بازیکنان بازی کنند؛ بیرون کشیدن ترابی در دقیقه 60 باعث شد تا بازی سپاهان را خیلی حساس کنیم در حالی که یک مربی باید اقتدارش را در بحران‌ها نشان دهد و فقط به بازی پیش رو نگاه کند.

در بازی مقابل تیم اراک سرنوشت بازی در دستان پرسپولیس بود به همین دلیل مربی تیم برنده نباید باعث شود شرایط تیمش بهم بخورد.

پیشکسوت پرسپولیس البته در ادامه از اوسمار حمایت کرده و می‌گوید: به نظرم اوسمار مربی خوب و فهمیده‌ای است و باز هم باید از او حمایت کرد. در زمان یحیی تیم پرسپولیس با کاستی‌هایی در چند منطقه مواجه بود اما با جذب بازیکنانی مانند عیسی، حسن و اورونوف ضعف‌ها به نقطه قوت تبدیل شدند که این یک مزیت بزرگ است. البته با وجود این اوسمار باید جدی‌تر، محکم‌تر و در مهره‌چینی بهتر و قوی‌تر کار کند تا بتواند در نتیجه‌گیری باز هم موفقیت‌هایش را تکرار کند.

کلهر در رابطه با جنگ قهرمانی و رقابت شدیدی که بین پرسپولیس و استقلال وجود دارد، می‌گوید: من اصلاً این نکته را قبول ندارم که سرنوشت قهرمانی در دستان تیم صدرنشین است و قرعه‌اش هم بهتر از پرسپولیس است چون اتفاقاً استرس استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم؛ چه بسا که نگه داشتن صدر دشوارتر است.

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • چهارمین قهرمانی متوالی مردان رویینگ دانشگاه آزاد در لیگ برتر 
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • اولین واکنش مورایس به اتفاقات جنجالی استادیوم آزادی
  • چهارمین مدال دوره جدید والیبال ایران از جنس طلا