Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور تبریز در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان رسول خطیبی دست به کار بزرگی زدند و همشهری خود را در شهرآورد تبریز با حساب ۲ بر صفر شکست دادند.

هر ۲ گل ماشین‌سازی روی ضربات ایستگاهی و ضربه سر به ثمر رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل نخست توسط شاهین توکلی در دقیقه ۳۹ و گل دوم به وسیله احمدرضا زنده‌روح و در دقیقه ۵۳. حالا توکلی ۲ گله شد و زنده روح به جمع ۶ گله‌های لیگ نوزدهم اضافه شد. ماشین‌سازی بدین ترتیب ششمین بازی بدون باخت را پشت سر گذاشت و با ۱۹ امتیاز جای تراکتور را در رده هشتم گرفت.

در سوی مقابل پرشورها با احد شیخ‌لاری نیز نتیجه نگرفتند. تراکتور در اولین بازی بعد از دنیزلی شکست تلخی را تجربه کرد تا همچنان در بحران باقی بماند. آنها حالا از ۱۲ بازی در رده نهم جدول رده‌بندی جای دارند و باید دید در هفته‌های آتی چه عملکردی خواهند داشت.

حامد لک و شاهین توکلی از تیم ماشین‌سازی و ویلیان میمبلا به همراه احسان حاج‌صفی از تراکتور اخطاری‌های بازی امروز بودند.

نکته جالب توجه بازی، قطعی بخشی از برق ورزشگاه بود که باعث شد دقایقی ۲ تیم در تاریکی نسبی با یکدیگر بازی کنند.

برچسب‌ها تراکتورسازی شاهین توکلی احسان حاج صفی ماشین سازی تبریز لیگ برتر ویلیان میمبلا رسول خطیبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تراکتورسازی احسان حاج صفی ماشین سازی تبریز لیگ برتر ویلیان میمبلا رسول خطیبی تراکتورسازی احسان حاج صفی ماشین سازی تبریز لیگ برتر ویلیان میمبلا رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۱۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود

در سری رقابت‌های جام حذفی، تیم فوتبال تراکتور فردا در تبریز به مصاف ذوب آهن اصفهان می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور تیم تراکتور فردا _جمعه هفتم اردیبهشت_ رأس ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم ذوب آهن اصفهان است.

دو تیم اوایل هفته پیش در لیگ برتر به میزبانی تیم تراکتور به مصاف هم رفتند که آن بازی با نتیجه چهار بر یک به سود تیم ذوب آهن اصفهان به اتمام رسیده و تیم تراکتور سنگین‌ترین شکست خانگی خود در لیگ برتر را متحمل شد.

پس لرزه‌های این شکست جدایی توافقی خمز از تیم تراکتور بود و بازی تراکتور با نساجی را محمد نصرتی هدایت کرد. با انتخاب مطهری به عنوان مربی تیم تراکتور، فردا این وظیفه برعهده مربی تازه وارد تراکتور بوده و سرخ‌پوشان باانگیزه گرفتن انتقام و هدف صعود به مرحله بعد برابر ذوب آهن اصفهان قرار می‌گیرند.

تیم تراکتور سابقه دو بار قهرمانی در جام حذفی را داشته و سه بار هم در فینال این مسابقات مغلوب حریف خود شده و از کسب جام قهرمانی بازمانده است.

کد خبر 747880

دیگر خبرها

  • تمرین تیم فوتبال تراکتور در تبریز
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر
  • تراکتور به مصاف ذوب‌آهن می‌رود
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن