Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهرخودرو گفت: برای حیدری متاسفم امروز خیلی از مسائل مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  یحیی گل‌محمدی بعد از کسب تساوی مقابل سپاهان در دیدار خانگی هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: فکر می‌کنم بیشتر از من ناراحت و عصبانی هستید. بازی کاملا یک طرفه بود و تنها دو یا سه کرنر زدند که یکی گل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بازی هدفمندی انجام دادیم و در نیمه دوم هم فشار زیادی آوردیم اما برخلاف جریان بازی گل خوردیم. حوصله خوبی برای زدن گل داشتیم و گل هم زدیم و می توانستیم دیدار را خیلی راحت ببریم، اما برخی اوقات اتفاقات رخ می دهد که از دست ما خارج است. این همه زحمت می کشیم و در این مسابقه بزرگ خوب بازی می کنیم، گل می زنیم، اما پنالتی ما را نمی گیرند.

سرمربی شهرخودرو تصریح کرد: برای حیدری متاسفم. اسم این نتیجه را اشتباه نمی دانم و حتما باید برای اینکه حق ما را تباه کرده، بازخواست شود. از حیدری و تیم داوری قطعا شکات خواهیم کرد. به نظر می رسد خیلی علاقه ندارند این تیم نتیجه بگیرد. تیمی مانند استقلال در بازی با ما قیمت بلیت را کم می کند تا هواداران بیایند، اما ما بلیت را گران می کنیم. انتظار داریم مسئولان شهر حمایت کنند تا هوادار ورزشگاه را پر کند؛ نه اینکه نیاید.

گل محمدی اظهار داشت: در دیدار قبلی مقابل استقلال، 2 بازیکن حریف باید اخراج می‌شدند، اما این موضوع خیلی راحت در هیاهوی پیروزی حریف گم شد. اتفاقاتی که امروز افتاد، اگر در ورزشگاه آزادی یا اصفهان رخ می‌داد، داور جرأت می‌کرد چنین رفتاری انجام دهد؟ 

سرمربی شهر خودرو افزود: واقعاً برای حیدری متاسف هستم. او به صحنه ها خیلی نزدیک بود، نزدیکترین فرد به صحنه بود. اسم این رفتار را به هیچ عنوان اشتباه نمی گذارم. 

گل محمدی در پاسخ به این سوال که واکنش باشگاه نسبت به این اتفاقات چه خواهد بود، گفت: نمی‌خواهم وارد مسائل حاشیه‌ای و غیر فوتبالی شوم. خیلی از مسائل امروز مشخص بود. اگر در این باره صحبت کنیم، شاید برای ما بار حقوقی داشته باشد. دوستان هم دست به نقد هستند و خیلی زود به کمیته انضباطی احضار می شویم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان خودرو کمیته انضباطی گل محمدی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روزها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روزهای خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آنها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیمهای مختلف لیگ برتری را دارد، در سالهای گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه 1360 به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

کد خبر 846962 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • بلینگام بازی با سوسیداد را از دست داد
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • فوری | گل محمدی تایید کرد؛ از مردم تبریز ممنونم | دلیل نرفتن یحیی به شهر پرشورها مشخص شد
  • ترکیب قرقیزها مقابل ایران مشخص شد
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش