Web Analytics Made Easy - Statcounter

یعقوب شیویاری عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: قوانین در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود، اما متاسفانه وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها از اجرای قانون تمکین نمی‌کنند، از تصویب قانون پوشش اجباری بیمه در مجلس چندین ماه می‌گذرد؛ اما آن طور که شنیده شده است وزارت رفاه در شناسایی دهک‌های درآمدی به درستی عمل نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از بی‌توجهی‌ها در اجرای مصوبات مجلس افزود: طبق قانون برنامه ششم توسعه پوشش اجباری بیمه برای آحاد مردم کشور باید در نظرگرفته شود، در همین رابطه وزارت رفاه باید دهک‌های درآمدی را نشاسایی کند تا مشخص شود که چه دهکی نیازمند دریافت یارانه است؛ به طور حتم سازمان بیمه سلامت در اجرای قانون نیازمند همکاری وزارت رفاه است.
او بیان کرد: بدون شک اگر شناسایی دهک‌های درآمدی شفاف صورت نگیرد، مجلس به مسئولان وزارت رفاه تذکر می‌دهد و با جدیت این مسئله پیگیری خواهد شد؛ وزارت رفاه باید طبق فرصت در نظر گرفته شده به وظایف خود به طور کامل عمل کند؛ متاسفانه عدم اجرای قانون در بخش‌های مختلف مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است. بیشتر بخوانید: چه کسانی می‌توانند دفترچه بیمه رایگان بگیرند؟عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از دستگاه‌های نظارتی انتظار می‌رود که اجرای قوانین در دستگاه‌ها را با دقت رصد کنند، همچنین از دولت انتظار می‌رود که به دستگاه‌های ذی‌ربط در اجرای قانون تذکر دهد.   انتهای پیام/ آخرین جزئیات از انجام آزمون وسع در کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۲۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • ابلاغیه اجرای تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ تفسیریه ماده ۵ قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی برای اجرا
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رییسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • آمریکا: ۵ واحد نظامی اسرائیل مرتکب نقض قوانین شده‌اند
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است