Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@17:06:52 GMT

۲ محکوم در یزد از قصاص رهایی یافتند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۰۱۶

۲ محکوم در یزد از قصاص رهایی یافتند

اسلام افشون عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: رهایی مددجویان محکوم به قصاص با همکاری اولیای دم جزو برنامه‌های مهم ستاد دیه با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط و شورای حل اختلاف است.

وی بدون اشاره به تعداد مددجویانی که مستوجب قصاص هستند به اهمیت رهایی این افراد با همدلی مسئولان  و پیگیری شورای حل اختلاف ، بر انجام این امر مهم تا پایان امسال تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول همچنین از پیگیری برای آزادی چهار مددجوی جرایم غیر عمد با کمک خیران در ماه‌جاری خبر داد که با موفقیت و تامین و پرداخت یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال محقق شد.

افشون بیان با تاکید بر رسالت این ستاد مبنی بر آزادی مددجویان جرایم مالی غیرعمد که ناخواسته وارد زندان گردیدند خاطر نشان کرد : آزادی هر مددجو می‌تواند آسیب‌های اجتماعی را به شکل زیادی کاهش داده و جامعه را از هرگونه انحراف دور سازد .

 چهار هزار مددجو در زندان استان یزد به سر می‌برند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
 

برچسب‌ها یزد ستاد دیه آزادی زندانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد ستاد دیه آزادی زندانی یزد ستاد دیه آزادی زندانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل زندان‌های فارس گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، ۱۶ جشن گلریزان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه برگزار شد که در این جشنها، خیران ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک کردند
اسحاق ابراهیمی افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استاندر حال گذراندن دوره محکومیت خود هستند.
وی افزود: شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس برای دریافت کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در استان فارس آماده  است.

 

دیگر خبرها

  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • فعال مطرح یهودی: ما به یک مهاجرت دسته جمعی از «صهیونیسم» نیاز داریم
  • کمک میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان