Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@08:49:16 GMT

کارشناسی داوری جنجالی شهر خودرو - سپاهان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۰۹۰

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار شهر خودرو - سپاهان در حالی با تساوی یک - یک به پایان رسید که قضاوت این مسابقه توسط بیژن حیدری پر حرف و حدیث بود و به جنجال و اعتراضات شدیدی کشید و اثرش را در نشست خبری قلعه‌نویی و گل‌محمدی دیدیم.

نوید مظفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص قضاوت این دیدار اظهار داشت: در دقیقه 63 این بازی در محوطه جریمه سپاهان توپ به دست امید نورافکن برخورد کرد که از چشم داور مسابقه دور ماند و یک پنالتی به سود شهر خودرو اعلام نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دقیقه 1+90 مدافع شهرخودرو روی مهاجم سپاهان مرتکب خطای پنالتی شد که داور این را هم ندید. 

کارشناس داوری فوتبال عنوان کرد: در دقیقه 3+90 توپ باز هم به دست بازیکن سپاهان در محوطه جریمه خورد که این صحنه پنالتی نبود. بازیکن سپاهان قصد زدن توپ با سر را داشت که توپ از سرش عبور کرد و به دستش خورد که این صحنه پنالتی نیست.

به گزارش ایلنا، بدین ترتیب و طبق کارشناسی نوید مظفری، بیژن حیدری روز پر اشتباهی را پشت سر گذاشت و یک پنالتی به سود هر دو تیم اعلام نکرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏

به گزارش "ورزش سه"، داوری در لیگ یک فرانسه این روزها بیش از ‏هر زمان دیگری جنجالی است تا جایی که رئیس کمیته داوران این ‏کشور در یک برنامه تلویزیونی پذیرفت که در لیگ فرانسه بحران ‏داوری به وجود آمده است. ‏

امروز در ادامه این جنجال‌ها یک داور دو روز پیش از مسابقه‌ای که ‏قرار بود در آن سوت بزند از بازی کنار گذاشته شد و به حالت تعلیق ‏درآمد. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند جرمی پینیارد که قرار بود ‏پس‌فردا یکشنبه دیدار دو تیم رن و برست را سوت بزند امشب ‏متوجه شد که به دلیل تصمیم‌های جنجالی‌اش در دیدار مارسی و ‏نیس از داوری این مسابقه کنار گذاشته شده است. ‏

کمیته داوران لیگ یک اعلام کرد این داور در دیدار جنجالی مارسی و ‏نیس دو تصمیم اشتباه داشته که در جریان بازی اثرگذار بوده است. ‏او ابتدا فارس مومبانا بازیکن مارسی را به اشتباه با کارت قرمز جریمه ‏کرد و سپس به دلیل خطایی که ظاهرا روی لئوناردو بالردی گرفته ‏شده بود یک پنالتی به سود مارسی اعلام کرد. پنالتی‌ای که توسط ‏اوبامیانگ به گل تبدیل شد. بازی دو تیم که چهارشنبه شب به ‏میزبانی مارسی برگزار شد با تساوی 2-2 به پایان رسید. ‏

دیگر خبرها

  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس 
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏