Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار ایلام گفت: روند رو به رشد حوزه پژوهش، دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری استان ایلام امیدوار کننده است وخروجی پژوهش‌ها در راستای حل مشکلات جامعه مورد استفاده قرار گیرد. ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد نوذری عصر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش بابیان اینکه در این نمایشگاه دستاوردها، فناوری‌ها، اختراعات، نوآوری‌ها محصولاتی از مراکز رشد و دانش‌بنیان، پارک علم و فناوری و دستگاه‌های اجرایی و فن بازارها به نمایش گذاشته‌شده است، اظهار کرد: وضعیت پژوهش ایلام روند رو به رشدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقاد یک نماینده از لاریجانی درباره عملکرد مرکز پژوهش‌های مجلسپژوهشگران و فناوران برتر گلستان تجلیل شدندنمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان هرمزگان افتتاح شد

وی ادامه داد: این روند رو به رشد نشان‌دهنده این است که برنامه‌ریزی‌ها در طول سال‌های گذشته در حوزه پژوهش، دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری روند رو به رشد بوده است.

معاون استاندار ایلام بابیان اینکه طی کردن روند پروسه ایده پردازی و تولید محصول در این نمایشگاه نمود داشت، گفت: این دستاوردها نشان‌دهنده این است که دانشگاه‌های ما این توانمندی رادارند که نیازهای بخش‌های مختلف جامعه در حوزه سلامت، صنعت و فراهم کند و این مهم نیازمند همگرایی و همکاری بخش‌های مختلف است تا بتوانند نیازهای خود را به دانشگاه‌ها اعلام کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام افزود: همچنین دانشگاه‌ها با توان و امکاناتی که در اختیاردارند نیازهای استان را رفع کنند.

نوذری بابیان اینکه در شرایط امروز تحریم می‌توانیم نیازهایمان را از طریق واحدهای فناوری فراهم کنیم، عنوان کرد: انتظار می‌رود که دستگاه‌های اجرایی، واحدهای تولیدی و دولت با ارتباط گرفتن با این واحدهای فناوری و دانشگاه‌ها به ارتقا وضعیت پژوهشی کمک کنند.

وی بابیان اینکه در امر پژوهش به دنبال جابجا کردن مرزهای دانش هستیم، بیان کرد: این دستاوردها و نمایشگاه نشان‌دهنده این است که ما می‌توانیم، هرچند که در پژوهش نگاه دیگری موردتوجه است و باید اهتمام ویژه به آن داشته باشیم.

معاون استاندار ایلام بابیان اینکه مسئله پژوهش باید از پایه و مدارس، دانشگاه‌ها موردتوجه قرار گیرد، تصریح کرد: پژوهش باید در استان کاربردی شوند و ماحصل پژوهش‌ها در راستای حل مشکلات جامعه مورداستفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/891/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سالنامه ۱۴۰۲ پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های سال ۱۴۰۲ و چشم انداز این پارک در سال ۱۴۰۳ است که با مدیر مسوولی محمدحسین ایمانی خوشخو، زیر نظر بهزاد رشیدی و همکاری جمعی از اعضای این پارک تهیه و تنظیم شده است.

در این سالنامه ۱۹۰ صفحه‌ای، بخش‌هایی همچون چشم‌انداز شهر جهانیِ نوآوری و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی، گفتگو با رئیس و معاونان پارک، گفتگو با مدیران شرکت‌های منتخب پارک، گزارش رویدادها، برنامه‌ها و نشست‌های تخصصی با موضوعات مرتبط با فعالیت‌های پارک در طول سال ۱۴۰۲، معرفی شرکت‌های خلاق و دانش بنیان عضو پارک و اخبار پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی ارایه شده است.

فایل پی دی اف این سالنامه در این پیوند قابل مطالعه است.

کد خبر 6096973 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • تولید و مصرف گاز در ایران سربه‌سر شده است
  • نقش ویژه مهندسی مکانیک سنگ را در توسعه کشور جدی بگیریم
  • تلاش دانشگاه آزاد برای تبدیل‌شدن به مرکز مهارتی
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نقشی بزرگی در گسترش و رشد علمی ایران ایفا کرده است
  • چرا کمتر شاهد خبرنگاری تحقیقی و پژوهشی هستیم؟
  • سالنامه پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی منتشر شد
  • اجرای قانون جهش تولید دانش بنیان حرکت بزرگ اقتصادی را رقم می زند