Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر دو تیم ذوب آهن و نساجی از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر به میدان رفتند که در پایان این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید.

ارسلان مطهری در دقیقه ۴۴ بازی در نقش گل ساز ظاهر شد و پاس گل محمدرضا خلعتبری را داد تا شاگردان منصوریان نیمه اول را با پیروزی به پایان برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین بازیکن در دقیقه ۶۲ با استفاده از ارسال محمدرضا خلعتبری با ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در حالی ذوب آهنی ها در این بازی کلین شیت کردند که معراج اسماعیلی بارها با واکنش های خود مهاجمان نساجی را ناکام گذاشت و اوج درخشش او در دقیقه ۳۸ بود که ضربه پنالتی محمد عباس زاده را نیز مهار کرد. 

در پایان این بازی ذوب آهن ۱۴ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد. نساجی نیز با این نتیجه ۱۲ امتیازی ماند و به رده دوازدهم سقوط کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • دلیل تاخیر پرسپولیس در تمدید قرارداد با اوسمار
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند