Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@01:57:29 GMT

احتمال افزایش وام مسکن از محل اوراق

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۳۹۳۰

احتمال افزایش وام مسکن از محل اوراق

ابوالقاسم رحیمی انارکی در مراسم رونمایی از طرح آباد (طرح احداث۶ هزار و ۲۵۱ واحد مسکونی) با مشارکت بانک مسکن افزود: در ادامه نهضت خانه سازی در کشور بیش از یک میلیون مترمربع واحد مسکونی توسط شرکت سرمایه گذاری مسکن در دست ساخت است.

 وی خبر داد که به زودی ساخت هزار واحد جدید که اکنون در مرحله تعیین تکلیف است نیز آغاز خواهد شد و بدین ترتیب اتفاق خاصی در بخش مسکن کشور رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انارکی با بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی نسبت به عملکرد گروه سرمایه گذاری مسکن خوشبین است، گفت: با حمایت وزیر راه در پی افزایش ذخایر زمین هستیم تا بتواتیم به تولید مسکن بیشتری در کشور کمک کنیم.

مدیر عامل بانک مسکن سپس در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مشارکت بانک مسکن در پروژه سیروس تهران گفت: به دلیل غیراقتصادی بودن این طرح، بانک مسکن بیش از یکسال است که از این پروژه خارج شده است.

وی در خصوص احتمال افزایش وام مسکن از محل اوراق نیز گفت: الان خبر قطعی نمی‌دهم اما پیشنهاد افزایش وام مسکن در شورای پول و اعتبار در دست بررسی است.

انارکی در خصوص وام اجاره که پیش تر قرار بود از سوی بانک مسکن تامین شود نیز گفت: پیشنهاد ما از سوی بانک مرکزی بررسی خواهد شد و نتیجه به زودی اعلام می شود.

۲۲۳۲۲۳

کد خبر 1329532

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مسکن قیمت مسکن بازار مسکن تهران وام و تسهیلات مسکن باشگاه استقلال آندره استراماچونی لیگ برتر نوزدهم عراق انتخابات مجلس یازدهم محمدجواد ظریف باشگاه پرسپولیس اصولگرایان استان آذربایجان شرقی حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۳۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است

استاندار قم با اشاره به اینکه ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است، گفت: براساس آخرین استعلامات، استان قم رتبه اول ساخت مسکن در کشور را به خود اختصاص داده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری شامگاه چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان، اظهار داشت: هماهنگی‌ها و مکاتبات لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صورت خواهد گرفت تا 3 هزار واحد مسکن برای محرومین ساخته شود. 

وی با بیان اینکه حدود 71 هزار واحد مسکونی در استان درحال ساخت است، عنوان کرد: 63 هزار واحد مسکن بر ما تکلیف شده بود، اما در حال حاضر این تعداد  را به حدود 71 هزار واحد افزایش داده‌ایم. 

استاندار قم ضمن انتقاد از عملکرد برخی بانک‌های خصوصی نسبت به طرح نهضت ملی مسکن، گفت: گزارش‌های  عملکرد بانک‌هایی که اهتمامی به موضوع اجرای طرح نهضت ملی مسکن ندارند، آماده شده و در روزهای آینده به رئیس جمهور و بانک مرکزی ارائه خواهد شد تا در خصوص فعالیت آن‌ها در استان تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قانون جدید مالیات؛ زمینه ساز کتمان معاملات
  • قرارداد بانک مسکن و صندوق توسعه ملی روی کاغذ ماند
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • پیش‌بینی افزایش دما و گرد و خاک برای خوزستان
  • احتمال تغییر در رقم دستمزد کارگران جدی شد ؟
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • ابلاغ ۸۲۱میلیارد تومان منابع ازمحل فروش اوراق به پروژه های اردبیل