Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی در حاشیه چهل و دومین جلسه ستاد هماهنگی اطلاع رسانی کشور، گفت: یکی از نگرانی‌های ما در خصوص تولید محصولات کشاورزی، قیمت آن و رعایت حال مردم در کشت پائیزه بود، چون آثار آن در تولید محصولات است و براساس گزارشی که وزارت جهاد و کشاورزی ارائه داد، از ۸ میلیون هکتار ظرفیت کشت پاییزه در کشور، ۶.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ آن به زیر کشت رفته است، همه نهاده‌های مورد نظر توزیع شده و در برخی از کشت ها دو برابر افزایش داشته‌ایم.

وزیر کشورافزود: به دلیل فراوانی تولید گوشت قرمز، تولید کنندگان تقاضای صادرات دارند، این نشان می دهد که در مسیر تولیدات کشاورزی درست عمل شده است.

او با بیان اینکه جلسه اصلی ما بحث بودجه بود،بیان کرد: بودجه سند مالی درآمدها و هزینه‌های کشور در یک سال است، آثار اقتصادی، مالی، اجتماعی و سیاسی می‌تواند داشته باشد. لذا ابعاد بودجه کشور در این جلسه از نظر درآمدی، هزینه ای، اولویت های آن، آثار اقتصادی مانند رشد و تورم مورد بحث قرار گرفت.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: مقرر شد بحث بودجه در رسانه ها با دقت منعکس شود و نکات مثبت بودجه به شکل کامل دیده شود. امیدآفرینی‌هایی بودجه ۹۹ واقعا زیاد است که باید با نقد کارشناسانه و منصفانه به آن ورود کرد و در جلسه مطرح شد که در تنظیم بودجه در مجلس با کمک کارشناسان بیرونی نیز فضای کارشناسی دقیقی ایجاد کنیم.

وزیر کشور درباره قیمت ارز و نوسان حاصل از آن نیز ،یادآور شد: بانک مرکزی در نشست امروز گزارشی ارائه داد که نشان می دهد شرایط در حال رصد و بررسی است. چون همه این بحث ها با حضور نمایندگان رسانه ها و دستگاه های اجرایی انجام می شود، کمک می کند مباحث را با یک منطق درست و کارشناسی به افکار عمومی ارائه دهیم که مردم در انتخاب های خود با مشکل مواجه نشوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رحمانی فضلی تولید کشاورزی شرایط قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ از اتمام بررسی بخش دوم لایحه بودجه در جلسه اول این کمیسیون خبر داد و گفت: گزارش کمیسیون تلفیق هفته آینده در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد. 

حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز آخرین جلسه کمیسیون تلفیق برای جمع‌بندی درباره بخش دوم لایحه بودجه مربوط به جداول تشکیل شد.

وی توضیح داد: کمیسیون تلفیق در آخرین جلسه خود تصمیم به تشکیل کمیته‌های تخصصی گرفت، کمیته‌های تخصصی در جلساتی بخش‌های مرتبط با لایحه بودجه را مورد بررسی قرار داده و به هیات رئیسه تلفیق ارائه کردند. امروز گزارش جمع‌بندی در کمیسیون و با حضور نماینده دولت بررسی و تصویب شد.

این عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ بیان کرد: گزارش کمیسیون تلفیق برای ثبت پیشنهادات نمایندگان بارگذاری می‌شود لذا احتمالا یکشنبه یا دوشنبه هفته آینده بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد.

حاجی‌دلیگانی در پایان اظهار کرد: کمیسیون تلفیق تغییرات اندکی در بخش دوم لایحه بودجه اعمال کرده و تغییرات محسوس نیست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بازار سیاه تایر از بین می رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • اجرای طرح تولید قراردادی با هدف خودکفایی گوشت قرمز