Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:13:46 GMT

فرکی: حق پیکان برتری مقابل استقلال بود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۱۶۸

فرکی: حق پیکان برتری مقابل استقلال بود

«حسین فرکی» پس از تساوی تیمش برابر استقلال صدرنشین جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر، افزود:‌ باید در شهر قدس میزبان استقلال می‌بودیم، اما ورزشگاه عوض شد تا به نوعی ما میهمان باشیم.

وی افزود: این خبر را  تنها چند ساعت قبل از بازی اعلام کردند و تمامی برنامه‌های ما بهم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ادامه داد: البته مساله برای ما اتفاق تازه ای نیست و با توجه به شرایط و حواشی که ایجاد شد، بیشتر نگران لغو بازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرکی با بیان اینکه بی شک تبعات بازی لغو شده بسیار بیشتر از تغییر محل دیدارها است، عنوان کرد: تا به حال ۲ بازی ما به دلیل شرایط جوی و نامساعد بودن زمین، لغو شده است و  اگر امروز هم بازی نمی‌کردیم، در آینده شرایط سخت‌تری داشتیم.

وی  تغییر محل بازی آن هم چهار ساعت قبل بازی را در فوتبال ایران بی‌سابقه خواندو افزود: تا آنجا که یادم می آید این مساله تا به حال در فوتبال ایران اتفاق نیفتاده بود.

سرمربی تیم پیکان با طعنه  اینکه با این شرایط بازی رفت و برگشت بی معنا می باشد، اضافه کرد:‌ با این شرایط باید تیم جوان خود را برای این بازی مهیا می کردم که حق بدهید، کار سخت و دشواری است.

فرکی، ادامه داد: موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم. این درحالی است که بازیکنان حریف به جز ۲ موقعیتی که گل شد، دیگر فرصت مناسبی برای گلزنی نداشتند.

 وی با بیان اینکه این شرایط در سایر دیدارهای انجام شده تیمش در فصل جاری نیز حاکم بوده است، اظهار داشت: تنها در ۲ بازی ما تیم برتر میدان نبودیم. یکی برابر ذوب آهن و دیگری مقابل شهرخودرو بود.

این سرمربی  تاکید کرد: هدف من در این تیم، نگاه به آینده است و به این موضوع امیدوار هستم.

فرکی جایگاه کنونی پیکان در جدول را حق این تیم ندانست و عنوان کرد: به جز ۲ دیدار برگزار  نشده ما باید شش امتیاز دیگر می گرفتیم و در جدول در کنار تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت نفت جای می گرفتیم.

برچسب‌ها فوتبال باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان فوتبال باشگاه استقلال تیم فوتبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود

به گزارش قدس آنلاین آتیلا حجازی درباره حضورش در سازمان لیگ اظهار کرد: امروز جلسه هماهنگی قبل از بازی استقلال و ذوب‌آهن بود. تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد و فقط یک نکته باقی می‌ماند که خیلی دوست ندارم درباره‌اش صحبت کنم. دوست دارم هواداران فردا به عنوان بازوی توانمند کنارمان باشند.

وی در مورد برگزاری بازی استقلال با پیکان در هفته پایانی لیگ برتر که گفته می‌شود با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، گفت: در این مورد صحبت خواهیم کرد و نباید پیش‌داوری کنیم. در حال صحبت کردن هستیم تا بهترین راهکار را انتخاب کنیم.

دیگر خبرها

  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان