Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@23:27:33 GMT

مهاجری: حقیقی با آن همه تجربه نباید اشتباه کند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۲۱۵

مهاجری: حقیقی با آن همه تجربه نباید اشتباه کند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید دروازه‌بان تیمش با تجربه بالایی که دارد نباید دچار اشتباه شود.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری پس از شکست تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار کرد: در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی تمرکز لازم را نداشتیم و این موضوع جای تعجب داشت اما کم کم توانستیم به بازی برگردیم. اگر پنالتی ما هم گل می‌شد قطعا شرایط بازی فرق می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه روی یک اشتباه فردی که نباید رخ می‌داد دروازه ما باز شد. ما نباید با احساسات هوادارانمان بازی کنیم. علیرضا حقیقی با آن همه تجربه نباید چنین اشتباهی را مرتکب می‌شد. وقتی جلوی محمدرضا خلعتبری اشتباه می‌کنید، توپ به راحتی به گل تبدیل می‌شود. ما روی یک اشتباه گل خوردیم و می‌توانستیم به شرایط بازی برگردیم اما این اتفاق رخ نداد.

وی افزود: تفاوت بازی امروز در تعویض‌ها بود. ما رضا علیاری و علی شجاعی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم. این موضوع هم کار ما را سخت کرده بود. در تعویض‌ها هم ذوب‌آهن عملکرد بهتری داشت چون تیمی است که خوب بسته شده و نیمکت قدرتمندی دارد و ما هم نتوانستیم با تعویض‌ها بازی را برگردانیم. از تماشاگران واقعا عذرخواهی می‌کنم و مسئولیت شکست را می‌پذیرم. ما حق نداریم کاری کنیم که هواداران ناراحت شوند. اینکه به این صورت در بازی شکست بخوریم برای تماشاگر هم سخت است. باید سعی کنیم محکم‌تر پیش برویم تا به جایگاه واقعی خودمان برسیم.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی‌کند تیمش به روانشناس نیاز دارد، گفت: بله تیم ما تحت فشار است. وقتی در شرایط سخت به گل می‌رسیم اما گاهی در بازی‌ها نمی‌توان گلزنی کنیم نشان می‌دهد که بازیکنان ما تحت فشار هستند. ما در روند گلزنی شرایط خوبمان را پیدا کردیم اما امروز دوباره نتوانستیم گل بزنیم و اسیر اتفاقات شدیم. امیدوارم قدر تماشاگران و حمایت آنها را بدانیم. ما حق اشتباهات فردی نداریم. باید اشتباهات به حداقل برسد.

رضا مهاجری در ادامه اضافه کرد: شما ببینید تیم‌های دیگر در بازی‌های مختلف چقدر تغییر ایجاد می‌کنند اما دست تیم ما برای ایجاد تغییرات بسته است. بازی کردن روی چمن مصنوعی هم فشار زیادی به تیم وارد می‌کند. ما مجبوریم چند بازی دیگر را هم پشت‌سر بگذاریم تا به نیم فصل برسیم تا تیم را تقویت کنیم. ما در باد هیچ موفقیتی نخوابیده‌ایم. ما امروز از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و این تفاوت ما با ذوب‌آهن بود. وقتی تماشاگران ما در سرما و گرما از ما حمایت می‌کنند ما هم وظیفه داریم بهترین عملکردمان را داشته باشیم. بازیکن وقتی قبول می‌کند در تیمی بازی کند که تماشاگر دارد باید همه چیز آن تیم را قبول کند و این فشارها را هم بپذیرد. کسی که نتواند فشار را تحمل کند نباید فوتبال بازی کند. بازیکنان باید فشار را تحمل کنند. ما باید تلاش کنیم در بازی بعدی برابر شهر خودرو بهترین عملکردمان را داشته باشیم. امروز شرمنده هواداران و مردم خوب مازندران شدیم.

مهاجری در پایان درباره اشتباهات داوری هم گفت: داوران تا به حال خوب کار کرده‌اند اما گاهی اشتباه می‌کنند و ما هم اشتباه می‌کنیم. مهاجم و مدافع هم دچار اشتباه می‌شود. داور هم عضو خانواده فوتبال است. الان می‌بینیم در سطح بین‌المللی سیستم VAR به داوران کمک می‌کند. اگر اعتقاد داریم داورانمان سالم هستند نباید آنها را تحت فشار قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا مهاجری استانی ورزشی تیم فوتبال نساجی قائم شهر تيم فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد

توپچی‌‌های لندن با کسب یک پیروزی خانگی مقابل تیم نهم جدول رده‌بندی، به پیشتازی در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آغاز دومین روز از هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) آرسنال صدرنشین در ورزشگاه امارات لندن پذیرای بورنموث بود و میهمان رده نهمی خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

آرسنال با وجود موجی از حملات پی در پی تا آخرین دقیقه نیمه نخست نتوانست دروازه حریف را باز کند اما در نهایت خطای پنالتی دروازه‌بان بورنموث روی کای هاورتس این فرصت را در اختیار بوکایو ساکا قرار داد تا در چهل‌و‌پنجمین دقیقه قفل دروازه‌ها را بشکند.

گل دوم توپچی‌ها اما در جریان مسابقه و روی یک کار تیمی زیبا در دقیقه 70 توسط لئاندرو تروسار رقم خورد تا خیال میکل آرتتا و شاگردانش از بابت کسب پیروزی آسوده‌‌تر شود. در ادامه هر یک از دو تیم گلزنی کردند که VAR آنها را مردود کرد، اما این اتفاق توپچی‌ها را از زدن گل بعدی مأیوس نکرد و آنها در هفتمین دقیقه وقت‌های تلف شده توسط دکلان رایس تیر خلاص را به قلب میهمان شلیک کردند.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

 

با این نتیجه بیست‌و‌ششمین پیروزی آرسنالی‌ها رقم خورد و آنها با دو بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی رده دومی، فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌شان به چهار امتیاز افزایش دادند. سیتی اما امشب در صورت کسب پیروزی خانگی برابر ولورهمپتون می‌تواند فاصله را دوباره با یک امتیاز کاهش دهد. این بازی از ساعت 20 به وقت تهران آغاز می‌شود.

به جز این مسابقه، سه بازی همزمان دیگر از ساعت 17:30 به وقت تهران در لیگ برتر انگلیس برگزار می‌شود که برنامه آنها به شرح زیر است:

برنتفورد - فولام
برنلی - نیوکاسل
شفیلدیونایتد - ناتینگهام فارست

در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس پس از آرسنال 83 امتیازی و منچسترسیتی 79 امتیازی، لیورپول با 75 امتیاز در رده سوم است و استون‌ویلا 67 امتیازی هم در جایگاه چهارم قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • مهاجری: بعضی وزرا از حضور در دولت پشیمان هستند/ برخی نقش شاه سلطان حسین را بازی می کنند
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود