Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی کریمی پس از بازی برابر پیکان تهران در جمع خبرنگاران حاضر شد. کریمی ابتدا در واکنش به شایعات 24 ساعت اخیر تیم استقلال گفت: نمی‌توانم درمورد اتفاقاتی که امروز رخ داد صحبت‌کنم، اما باید بگویم این فاجعه‌ای که رخ داده برای امروز نیست. از روز اول که قرار بود کار شروع شود این اتفاقات پایه‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز اول اعلام کردند که بازیکنان اصلی تیم یعنی کاپیتان، کاپیتان دوم، چشمی، من و ... را نمی‌خواهند و تلاش کردند ما را مقابل هواداران قرار دهند.

او ادامه داد: این اتفاقات موجب شد تا ما در شروع فصل عملکرد خوبی نداشته باشیم. اگر لیگ را خوب شروع می‌کردیم الان با اقتدار در صدر جدول بودیم. برای من قابل درک نیست که چگونه می‌توانند مجموعه موفقی که نتایج خوبی هم کسب کرده بود را به این راحتی متلاشی کنند. در 2 سال گذشته بازیکنان زیادی از استقلال رفتند؛ چگونه می‌توانند همه چیز حتی هواداران را نادیده بگیرند؟ امروز و در جریان بازی تمرکز نداشتیم. درمورد مدیریت هم فقط می‌گویم چیزی که مشخص است نیاز به توضیح ندارد.

هافبک استقلال درباره عملکرد داوری در این مسابقه همچنین گفت: در هفته‌های اخیر تقریباً هر هفته از داوری ضربه خوردیم. امروز هم پنالتی را به سود ما اعلام نکردند و در ادامه هم یک صحنه مسخره را خطا اعلام کردند و همان توپ به گل تبدیل شد. تا چه زمانی ما باید از داوری ضربه بخوریم؟ بازیکنان و کادر فنی و هواداران بسیار زحمت می‌کشند، اما کسی ما را نمی‌بیند و شاید هم نمی‌خواهند ما را ببینند. اگر قرار است اوضاع اینگونه باشد بهتر است همه چیز را تعطیل کنند تا ما هم برویم سر خانه و زندگی‌مان.

کریمی در مورد اینکه گفته می شود بازیکنان استقلال از دو هفته گذشته می‌دانستند قرار است چنین اتفاقی رخ دهد، گفت: اینگونه نیست، اما باید بگویم که مشکل استراماچونی فقط پول نبود. او به دنبال اهمیت دادن مسئولان بود که آنها اصلاً به این موضوع توجه نمی‌کردند. هرچقدر استراماچونی تذکر داد کسی توجه نکرد. از روز اول او اخطار داده بود که شرایط باید بهتر شود، اما الان هم آقایان طوری رفتار می‌کنند که انگار اتفاقی رخ نداده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خبر دارید مسئولان باشگاه با فرهاد مجیدی مذاکره کرده‌اند، اظهار داشت: چیزی در این خصوص نشنیده‌ام؛ در ساعات اخیر تمرکزم روی بازی بود. من بازیکن هستم و نمی‌توانم درمورد کادر فنی صحبت کنم، اما ما با مربی قبلی بسیار هماهنگ بودیم و بسیار روان بازی می‌کردیم. فکر می‌کنم تیمی در لیگ ایران در سال‌های اخیر به خوبی ما بازی نمی‌کرد.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا بازیکنان با استراماچونی تماس گرفته‌اند یا خیر گفت: خیر؛ بازیکنان با سرمربی در تماس نیستند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی کریمی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵  امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.  این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • اوزونیدیس: شاید فرودگاه سیرجان برای تیم رقیب باز می‌شود نه ما!
  • بلای جان رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد