Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال استقلال از مدیریت این باشگاه و سرمربی تیمش به شدت انتقاد کرد. تاریخ انتشار: 20:32 - 18 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۵۵۰۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از پایان دیدار تیمش مقابل پیکان و تساوی در این بازی، در جمع خبرنگاران صحبت‌های جالبی در خصوص آخرین وضعیت این باشگاه و تیم‌شان انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بهترین زمان است تا افتضاحات مدیریتی را توضیح دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدت خیلی اذیت شدیم.

*استراماچونی بار‌ها با بازیکنان جلسه گذاشت و مشکلات را توضیح داد. او حتی فکر می‌کرد دستش می‌اندازند و مسخره‌اش می‌کنند.

*مدیران باید پاسخگو باشند. چطور می‌گویند هوادار مالک اصلی این تیم است، اما صدای هوادارانی که چندین ماه است می‌گویند «فتحی حیا کن، رها کن» را نمی‌شنوند!

*وزارت ورزش چه کاره است که برای مردم تصمیم می‌گیرد.

*با سختی‌های فراوان تیم را به صدر جدول رسانده‌ایم و حالا در بهترین شرایط استقلال را به این روز انداختند.

*در این چند روز خیلی زیبا همه با کت و شلوار آمدند و گفتند هیچ غرامتی نمی‌دهیم و غرامت هم می‌گیریم، اما در نهایت مثل تمام پرونده‌های فیفا محکوم می‌شویم و باید چندین برابر غرامت بدهیم.

*حق با استراماچونی بود، اما از او ناراحت هستیم، چون می‌توانست نیم‌فصل برود.

*او که شرایط ایران را می‌دانست باید به خاطر این هواداران که ورزشگاه را هفته قبل برای او سراسر آبی کردند تا نیم‌فصل می‌ماند.

*خیلی‌ها برای ما پیغام فرستادند که بازی نکنیم، اما باید بدانیم که نام استقلال بزرگ است و هیچکس بزرگتر از استقلال نیست.

*وزیر باید به خاطر این سوءمدیریت پاسخگو باشد. مدیرعامل در استقلال تعطیل است.

*مقابل پیکان با روش استراماچونی بازی کردیم. کسانی که باید تصمیم بگیرند باید هرچه زودتر تکلیف نیمکت را روشن کنند.

*میلیچ به من گفت پایم درد می‌کند و اگر کسی آماده است من بیرون می‌روم.

بیشتر بخوانید: استراماچونی: باشگاه استقلال نتوانست شرایط را برای ادامه همکاری مهیا کند/ به بازیکنانم خیلی وابسته بودم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال وریا غفوری استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است

به گزارش “ورزش سه”، نعیم حمیدی بعد از شکست استقلال ملاثانی مقابل سپاهان در جام حذفی بیان کرد: به نوبه خودم تشکر می‌کنم از تصمیم قاطع استاندار محترم و معاون محترم ایشاخ و همه اعضای عزیز شورای ورزش و تامین استان که به شکلی مشکل میزبانی استقلال ملاثانی را حل کردند. ممنونیم از باشگاه محترم فولاد خوزستان، جناب آقای رضاییان و جناب آقای ابراهیمی که انصافاً در خصوص میزبانی به نحو شایسته همه امکانات را در اختیار ما گذاشتند.

او ادامه داد: بچه‌ها واقعاً تمام توان خود را گذاشتند؛ کادر فنی و به خصوص آقای اکبرپور و بچه‌های خودمان انصافاً با تمام وجود فوتبال ناب خوزستانی را به نمایش گذاشتند. خب فوتبال است و هزار تا اتفاق؛ متاسفانه نشد بیشتر از این دل مردم رو شاد بکنیم.

مدیرعامل استقلال ملاثانی درباره استعفای سیاوش اکبرپور در نشست خبری بیان کرد: در هر خانواده‌ای و در هر باشگاهی از این مسائل هست؛ ممکن است یکسری مسائل پیش آمده که باعث آزردگی خاطر سرمربی شده است. من این را درک می‌کنم و حق را به آقای اکبرپور می‌دهم، ولی من با آقای اکبرپور بعد از مصاحبه صحبت کردم. امیدوارم اتفاق خاصی نیفتد و ایشان چون استقلالی است، به قول و وعده ای که اول نیم فصل به ما داده بودند، پایبند باشند. ما دست برادری با همدیگر داده بودیم که تا آخر پایان لیگ با همدیگر باشیم.

حمیدی افزود: درست است سیاوش ناراحت بود که البته حق با ایشون است، ولی انشاالله مشکلی پیش نیاید. و تا آخر فصل در کنار تیم ما خواهند بود. این مسائل در هر خانواده ای و در هر مجموعه پیش می‌آید. امیدواریم بعد از استراحتی که می‌کنند، انشاالله این دلخوری از دلش خارج شود و به کار فنی اش تا پایان فصل در این باشگاه ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است
  • انتقاد یک امام جمعه از واگذاری استقلال تهران | این بی عدالتی و جفا به مردم است
  • «وعده صادق» خروشی در دل مؤمنان دنیا ایجاد کرد
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است