Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@21:05:03 GMT

تیم ما مشکل فنی ندارد/ حق ما پیروزی بود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۵۹۴

تیم ما مشکل فنی ندارد/ حق ما پیروزی بود

به گزارش خبرنگار مهر، فراز کمالوند شامگاه امروز پس از شکست تیمش در برابر فولاد خوزستان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: در این بازی به هیچ وجه استحقاق شکست را نداشتیم و فقط یک توپ که دخسوس اشتباه کرد و گل دریافت کردیم دیگر اشتباهی نکردیم. از تیم فولاد با همه مشکلاتی که داشتیم، بهتر بودیم و استحقاق باخت را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند با بیان اینکه امروز به غیر از مشکلاتی که داریم کمی هم بدشانسی آوردیم، بیان کرد: امروز روی موقعیتی گل دریافت کردیم که نمی شود اسم آن را موقعیت گلزنی گذاشت. به تیم فولاد بابت این پیروزی تبریک می گویم و امیدوارم بدشانسی روزی دست از سر ما بردارد.

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با بیان اینکه ما مثل برخی از تیم ها مشکل فنی در تیم نداریم، تاکید کرد: اگر مشکلات ما حل و حساب بانکی که مسدود شده باز شود، اگر مشکل پنجره نقل و انتقالات هم برطرف شود، مشکلات از بین می‌رود چون ما مشل فنی نداریم و پا پس نگذاشتیم. تیم برتر میدان بودیم.

کمالوند در خصوص اینکه گفته می شود در پایان نیم فصل از تیم پارس جنوبی جدا می شوید، گفت: کارنامه من مشخص است و من تیمی را به دسته پایین نینداخته‌ام. اگر قرار به رفتن باشد تیم را اول سروسامان می‌دهم بعد می‌روم.

وی در خصوص مشکلات تیم های نفتی در لیگ برتر فوتبال امسال نیز گفت: استان‌هایی که بیشتر پول دارند مشکلاتی بیشتری هم دارند.  پارس در لیگ چه با فراز چه بدون فراز می‌ماند. این تیم نباید اینجای جدول باشد. برخی مشکلات باعث می‌شود تمرکزمان را از دست بدهیم.

کد خبر 4793558

منبع: مهر

کلیدواژه: فراز کمالوند تیم فوتبال پارس جنوبی جم تیم فوتبال فولاد خوزستان انتخابات مجلس شورای اسلامی بوشهر مجلس شورای اسلامی ایلام گرگان قزوین ثبت نام کاندیداها بارش برف شهرکرد تعطیلی مدارس بیرجند خطبه های نماز جمعه ویروس آنفلوانزا انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت دفاع فدراسیون روسیه امروز چهارشنبه در بیانیه ای از خنثی‌ سازی تلاش کی‌ یف برای انجام حمله پهپادی به این کشور خبر داد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت دفاع فدراسیون روسیه در این خصوص آمده است که حمله مذکور حوالی ساعت ۱۶:۳۰ امروز به وقت مسکو رخ داده است.

این بیانیه در ادامه اضافه کرد: این پهپاد توسط سامانه‌ های پدافند هوایی بر فراز استان بلگورود منهدم شد.

این در حالیست که «ویاچسلاو گلادکوف» استاندار بلگورود در روسیه پیشتر با انتشار خبری فوری در تلگرام خود این خبر را تایید کرده بود.

ارتش اوکراین طی ماه های گذشته پس از چند حمله ناموفق به کریمه و پل کرچ که ۳ قربانی برجای گذاشت، حملات پهپادی گسترده اما بی‌ حاصلی را علیه روسیه تدارک دیده است.

بر این اساس، وزارت دفاع روسیه هفته پیش هم از خنثی‌ سازی حمله تروریستی به «بلگورود» و «کورسک» با منهدم کردن ۳ پهپاد متجاوز اوکراینی خبر داده بود.

کد خبر 6100825

دیگر خبرها

  • توجه به تولید دانش بنیان کلید حل مشکل اقتصادی کشور است
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • وضعیت ناگوار یک بازار تاریخی در نصف‌جهان/از ویراژ شبانه‌روزی موتورسیکلت‌ها تا سدمعبرهای مغازه‌داران
  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • رفع تعهد ارزی مانع صادرات صنایع کنسرو
  • بازدید بیش از ۳۷ هزار نفر از نمایشگاه «بر فراز دشت»
  • نویدکیا: باید ببینیم در کجاها چه مشکلاتی داریم
  • نفت با فراز امیدوار شد، فولاد هر روز بدتر از دیروز!
  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!