Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@08:13:56 GMT

فرکی: حق ما پیروزی مقابل استقلال بود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۴۵۹۶

فرکی: حق ما پیروزی مقابل استقلال بود

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین فرکی سرمربی تیم پیکان تهران در خصوص تساوی تیمش مقابل استقلال تهران بیان کرد: همانطور که در کنفرانس خبری‌های قبلی گفتم، ما مقابل استقلال میهمان بودیم و وقتی هم که بازی از ورزشگاه شهر قدس به  آزادی منتقل شد چندان جو خوبی در تیم به وجود نیامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد تغییر ساعت بازی هم یک نگرانی به وجود آمد و پیش از این هم بازی مقابل پارس جنوبی لغو شده بود و واقعا در این بازی می‌خواستیم هر طور که شده مقابل استقلال به میدان برویم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه زمین بازی تغییر پیدا کرده بود و استقلال سرمربی خود را از دست داده بود، به جو تیم آشنایی نداشتیم و هر آن احساس می‌کردیم یا با تیمی با کوه انگیزه مواجه می‌شویم و یا اینکه کلا بازی را می‌بازیم. در هر صورت در این بازی با توجه به بازی که ارائه کردیم حقمان پیروزی بود. موقعیت زیادی روی دروازه استقلال ایجاد کردیم و واقعا می‌توانستیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم. در هر حال امیدوارم بازی خوبی که ارائه دادیم و واقعا هیچ تیمی مقابل استقلال اینگونه بازی ارائه نکرده بود و وعده این بازی زیبا را داده بودیم. البته تیم ما دو بازی معوقه دارد و می‌تواند خود را در جدول بالا بکشد.

فرکی در خصوص ضعف بازیکنان در توپ کردن گل‌ها باین کرد: وقتی بازیکنان ۱۰ روز پا به توپ نمی‌شوند عملا تمرکز روز‌های عادی را ندارند و در شرایط مسابقه نیستیم. ما حتی به دلیلی مشکلاتی که بود و شرایط آب و هوایی در تهران چند روزی مجبور به وزنه زدن در سالن شدیم. در کل در این فصل ما با ۱۴ یا ۱۵ بازیکن در این فصل بازی کردیم و واقعا با پول اندکی بودجه را بستیم. ما در بازی‌های رو در رویمان موقعیت کم خلق نکردیم و با همین شرایط موجود هم بازیکنانم عالی کار کردند.

بیشتر بخوانید: پیکان ۲ - استقلال ۲/ آبی‌ها در استرا تایم ۲ امتیاز از دست دادند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد

تیم فوتبال استقلال در دیداری دوستانه مقابل آریو اسلامشهر با یک گل شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال امروز در یک بازی دوستانه مقابل تیم دسته اولی آریو اسلامشهر قرار گرفت و با یک گل شکست خورد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی فر، حسین زواره ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • آنالیز شبانه تیم ملی فوتسال در بانکوک (عکس)
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • پیروزی سخت یونایتد مقابل قعرنشین در شب خروج لیورپول از کورس قهرمانی!
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است