Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در پی بستری شدن محمد دلاوری، مجری مطرح و سرشناش کشورمان، ضمن انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، از مردم درخواست کرد تا برای این مجری رسانه ملی دعا کنند تا وی هرچه سریعتر سلامتی کامل خود را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بعضی وقت‌ها بیاین تو مترو، مردم رو هل بدید اصلاً! + فیلم

رنجبران در اینستاگرام:

"دیشب محمد دلاوری رفیق عزیز و قدیمی‌ام غافلگیرم کرد کلا تا امروز صبح که دیدمش آرام نگرفته بودم، محمد کسالتی پیدا کرده که کارش به بستری و بیمارستان کشیده البته الان نگرانی وجود نداره و به گفته پزشکان تا دو سه روز آینده مرخص میشه و سلامتیش رو باز می‌یابد ان‌شاءاللّه.

امروز وقتی دیدم روی تخت بیمارستان هوشیار نشسته و مثل همیشه لبخند می‌زنه خیالم راحت شد باید تشکر ویژه کنم از همسر و برادرش که به موقع او رو به مرکز درمانی رسوندن و یک تشکر خاص هم از دکتر حسینی عزیز رییس مرکز بهداشت و درمان سازمان که با روحیه جهادی همیشگی خودش پیگیر کار‌های محمد از همان ابتدای بستری بوده. از همه مردم می‌خوام برای سلامتی محمد دعای ویژه کنند."

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رنجبران دلاوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی از زبان همسر و کیلش
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد