Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@10:58:26 GMT

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۰۳۵۱۱۲

آرای جدید کمیته انضباطی فدراسیون والیبال اعلام شد

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزارش ناظران و دفاع حاضران، آرای خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمیته انضباطی روز دوشنبه 18 آذر تشکیل جلسه داد و پس از بررسی گزارش ناظران و دفاع حاضران، آرای زیر صادر شد:

درمورد دیدار تیم‌های کیمیاگر تهران و خوش سیما آمل، برای یونس رمضانی بازیکن تیم خوش سیما و احسان علی‌زاده کمک مربی این تیم، هر کدام به ترتیب 2 و 1 جلسه محرومیت در نظر گرفته شد و هر یک باید مبلغ 20 میلیون ریال نیز به عنوان جریمه نقدی بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد دیدار تیم‌های مقاومت تهران و پاس گرگان، برای محمد ساروی کتولی از پاس گرگان و امین صلاح از مقاومت تهران، یک جلسه محرومیت قطعی و 10 میلیون ریال جریمه نقدی در نظر گرفته شد و برای محمد علی فلاح از پاس گرگان و ایمان خراسانی از مقاومت تهران، هر کدام یک جلسه محرومیت تعلیقی اعلام گردید.

در مورد دیدار تیم‌های شهروند نکا و افق قم، نظر به این که تخلف برخی از تماشاگران منتسب به تیم شهروند نکا در پرتاب اشیا و برخی اعمال خارج از نزاکت و به کار بردن الفاظ زشت و ورود به زمین مسابقه محرز گردید، تیم شهروند نکا به دلیل اتفاقات رخ داده، دو جلسه از حضور تماشاگران خود در بازی‌های خانگی محروم شد و 50 میلیون ریال نیز جریمه نقدی در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال کمیته انضباطی محرومیت گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی که از سوی کمیته انضباطی با محرومیت یک جلسه‌ای مواجه شده، به استیناف اعتراض کرده است. باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است.

اگرچه بر اساس حکم کمیته انضباطی کاپیتان استقلال از بازی با تراکتور محروم است، اما مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود در مسابقه آینده استفاده کنند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ استقلال روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه باید با تراکتور در تبریز دیدار می‌کند و مسئولان باشگاه استقلال امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند. اتفاقی که باید دید آیا رخ خواهد یا خیر.

دیگر خبرها

  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • چهار بازیکن به کمیته‌های انضباطی و فنی فدراسیون بسکتبال دعوت شدند
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • جریمه نقدی کمیته انضباطی برای حسینی
  • آرای جدید انضباطی لیگ برتر اعلام شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال