Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی گفت: دانشجویان آینده سازان کشور هستند و آینده جامعه در دستان آنها رقم خواهد خورد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، آئین بزرگداشت مقام دانشجو در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی  کاربردی دادگستری کل استان گلستان برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین مزیدی،  سرپرست مرکز آموزش دادگستری استان گلستان ضمن عرض خیر مقدم  به نقش بی بدیل دانشجویان در نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: جایگاهی که امروز دانشجویان دارند حاصل به خون کشیده شدن دانشجویان شهید در 16 آذر سال 32 می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه گزارشی از فعالیت ها و امکانات مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری کل استان ارائه کرد و از حمایت ها و پیگیری های دلسوزانه، «هادی هاشمیان» رئیس دادگستری کل استان گلستان و «امیر احمد دهقانی» رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، جهت ارتقاع و بهبود کیفیت آموزش در مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری تشکر و قدردانی کرد.

 

درادامه  «هادی هاشمیان» رئیس دادگستری کل استان گلستان، در جمع  دانشجویان و مدرسان  مرکز، با تاکید بر وجهه پررنگ استکبارستیزی روز دانشجوُ افزود: برنامه ها و فضاسازی های دشمنان هر روز بر سر جوانان ما فرود می آید و اگر دانشجویان ما به وظیفه و رسالت خود پی نبرند و عمل نکنند خواهند باخت.

 

هاشمیان خاطرنشان کرد: در چهاردهه گذشته افرادی بودند که ابتدا در مسیر بودند اما در ادامه با دور شدن از  ولایت، عاقبت بخیر نشدند. دانشجویان با مطالبه گری می توانند مسئولان را به تکاپو وحرکت در مسیر توسعه پیش  ببرند.

 

در ادامه این مراسم «امیر احمد دهقانی» رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن رحلت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت 16 آذر بزرگداشت مقام دانشجو با بیان اینکه؛ دانشجویان آینده سازان کشور هستند و آینده جامعه در دستان آنها رقم خواهد خورد،  اظهار کرد: دانشجویان در به ثمررسیدن انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند،  نقش‌آفرینی دانشجویان یکی از راهکارهای  مهم ضروری برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.

 

دهقانی تاکید کرد: دانشگاه جامع علمی‌ کاربردی به عنوان  یکی از دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری محسوب می‌شود و دانشجویان نیز باید در راستای اهداف دانشگاه که از دانشگاه های نسل سوم است با مهارت آموزی به این سمت حرکت کنند، تا بتوانند در تمام عرصه ها افتخار آفرین کشور باشند.

 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان انتظار ما از دانش آموختگان این دانشگاه این است که از مهارتی که آموزش دیده اند، برای ایجاد اشتغال برای خود و دیگران و رفع مشکلات کشور استفاده کنند و همچنین در یک محیط کاملا پر نشاط علمی مطالبه گر باشند.

 

دهقانی بیان کرد: امسال به یاری خداوند مجوز بررسی و صدور تک درس های مهارتی به استان واگذار شد، و از این پس می توانیم تک درس های مهارتی شغل محور مورد نیاز منطقه را در دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، بررسی، مصوب و برگزار کنند.

 

وی همچنین با بیان اینکه یکی از برنامه‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی برای دانشجویان این است که افرادی که در مراکز نوآوری و مراکز رشد اقدام به تأسیس شرکت‌های دانش‌بنیان می‌کنند می‌توانند از تسهیلات دانشگاه با کارمزد ۲ درصد برای راه‌اندازی کسب و کارهای نوظهور استفاده کنند، خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع دانشجویان باید یأس و نا امیدی را کنار گذاشته و در جهت پیشرفت استان و کشور عزیزمان گام بردارند.

 

در خاتمه دهقانی ضمن قدردانی از ریاست کل دادگستری کل استان گلستان جهت مساعدت و امضاء تفاهم نامه مشترک بین دادگستری کل استان گلستان و مرکز آموزش علمی کاربردی دادگستری گلستان اعلام کرد دانشجویان می توانند با هماهنگی لازم از ظرفیت های شعب شورای حل اختلاف استان برای گذراندن دوره های کاربینی، کارورزی استفاده نمایند.

 

در پایان مراسم بزرگداشت مقام دانشجو، جلسه پرسش و پاسخ بین دانشجویان و روسای دادگستری کل و دانشگاه علمی کاربردی استان برگزار شد و  از دانشجویان ممتاز تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد انتخابات مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس بودجه کانون های مساجد بزرگداشت روز دانشجو مراسم روز دانشجو روز دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۰۳۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از کوالالامپور؛ دامنه تجمعات دانشجویی حمایت از فلسطین به دیگر دانشگاه‌های استرالیا نیز کشیده شد.
دامنه تحصن دانشجویی حمایت از فلسطین که از هفته پیش در دانشگاه‌های ملبورن و سیدنی استرالیا آغاز شد؛ با ایجاد اردوگاه‌های مشابه در دانشگاه‌های پرت، کوئینزلند، آدلاید و کانبرا، گسترش یافت.
دانشجویان معترض از موسسات آموزشی و دانشگاهی خواستند روابط خود را با سازندگان سلاح که برای ادامه جنایات در غزه تسلیحات در اختیار رژیم صهیونیستی می‌گذارند؛ قطع کنند.
اعترضات ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه ویکتوریا نیز با واکنش برخی دانشجویان یهودی داغ‌تر شد.
البته شورای یهودیان استرالیا بلافاصله با انتشار بیانیه‌ای رسمی ادعای تهدید علیه دانشجویان یهودی را در این اعتراضات به شدت رد کرد.
بیانیه‌ای که راه سوءاستفاده تبلیغاتی حامیان صهیونیسم را از این تحصن مشروع، مسدود کرد.
دانشجویان استرالیایی تاکید کرده اند: تا زمانی که پاسخی برای خواسته هایشان نگیرند در اردوگاه‌های همبستگی با فلسطین می‌مانند و به تحصن خود ادامه می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

۱) دانشجوی استرالیایی
۲) دانشجوی استرالیایی
۳) نوآه لوون - نماینده اتحادیه دانشجویان یهودی استرالیا
۴) دانشجوی استرالیایی

دیگر خبرها

  • ضرورت انتقال دانشجوی بورسیه‌ای به کشور‌های جهان برای پیشرفت علمی ایران/ سیاست‌های علمی، ۲۵ ساله تدوین شوند نه ۸ ساله
  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • گسترش دامنه اعتراضات دانشجویی در استرالیا
  • معاون وزیر علوم: آیین‌نامه تسهیل جذب دانشجوی خارجی در دستور کار دولت است
  • تعداد دفاتر تقریب به ۳۵ دفتر در دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور رسیده است
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • اساتید در شکل‌گیری شخصیت انسان‌هایی که آینده جامعه را می‌سازند، بسیار مؤثر هستند
  • دولت مسائل کشور را با کمک و حمایت از دانشگاهیان حل می‌کند
  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند